CypheroN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor loker folket her når de ikke har noe å tilføye? Blir litt småfrustrert. Leser. Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor loker folket her når de ikke har noe å tilføye? Blir litt småfrustrert. Unnskyld, var bare opp å hentet meg et glass saft. Glemte å gå tilbake til mine innlegg. :< BRA JOBBA BALLUS! Nå er Halvor lei seg, og. Håper jeg du er fornøyd med deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 OPETH HAR KONSERT I DRAMMEN PÅ ATTENÅRSDAGEN MIN. Oh, heldiggris. Skal se dem I bergen 14. mars. Visste ikke at du var Opeth-fan. \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Halvor is dead to me. *eating fake cake* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Opeth blir konge. Bare håper de driter i å spille så mye av det tunge, og heller drar frem en del av den fine musikken. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Opeth blir konge. Bare håper de driter i å spille så mye av det tunge, og heller drar frem en del av den fine musikken. Du skal se dem på Samfundet, går jeg ut fra? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Søndag kveld og jeg må snart legge meg. Har en uke med skole og se fram til. /cut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 I has 1337 innlegg Jeg hadde det i 5 min, før jeg leste en artikkel på gamer.no, og kommenterte der uten å tenke. Trist.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 BRA JOBBA BALLUS! Nå er Halvor lei seg, og. Håper jeg du er fornøyd med deg selv. *snufs* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har enda ikke kommet opp dit og med mitt tempo, blir det vel ei lita stund til. Meeeen prøver hovedsaklig å poste seriøst når jeg har noe å tilføye Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Btw, noen som forstår denne? I stekeovnen utvider <<lommer>> av gass og damp i deigen seg. Hvorfor krever gass og damp mer plass ved oppvarming? A - Molekylene blir større. B - molekylene beveger seg raskere. C - molekylene øker i antall. D - Molekylene kolliderer sjeldnere Oker ikke å dra til leksehjelp delen, da den er ekstremt lite brukt. Edit: Nevermind, forsto den.. Endret 25. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gass og damp er av den storsvere typen som vil at alle sammen skal se dem og at folk skal se opp til de. Derfor kjøper de seg klær av merkevare og breier seg ut og roper høyest i forsamlinger. Derfor krever de mer plass ved oppvarming. Fordi varmen gjør at de svetter og som store, tøffe karer, tillater de seg ikke å bli sett på som svette og jager derfor folk vekk fra seg, slik at inntrykket av dem ikke skal bli ødelagt og dermed skape dårlig rykte for Herr Gass og Fru Damp. =) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du skal se dem på Samfundet, går jeg ut fra? Satser på det ja. Kjøper billett i morra, betalingssystemet misliker begge browserne i Ubuntu og gidder ikke fyre opp windows nå. Skal du? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 OPETH HAR KONSERT I DRAMMEN PÅ ATTENÅRSDAGEN MIN. Oh, heldiggris. Skal se dem I bergen 14. mars. Visste ikke at du var Opeth-fan. \o/ Opeth blir konge. Bare håper de driter i å spille så mye av det tunge, og heller drar frem en del av den fine musikken. Hell yes @ begge to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hoppende Bryster! *får ståtiss* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Pfeh, det er da Morningrise og My arms your Hearse... som gjelder. Endret 25. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hoppende Bryster! *får ståtiss* Sukk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Opeth blir konge. Bare håper de driter i å spille så mye av det tunge, og heller drar frem en del av den fine musikken. Håper det blir en god blanding. Av rolige håper jeg mest at de spiller Hope leaves, In my time of need, Face of Melinda og A fair jugdement. Faen jeg gleder meg sånn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Faen hadde vært flott å være med på Opeth. Alt for få konserter en får mulighet til å dra på når en bor lengre nord i landet =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Pfeh, det er da Morningrise og My arms your Hearse... som gjelder. Er ganske hekta på MAYH for tiden. Umulig å velge et favorittalbum, alle er spesielle på sin måte, men er noe helt spesiellt med Morningrise, bare dumt at det er litt dårlig "lydkvalitet" eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg