Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Btw, noen som forstår denne?

 

I stekeovnen utvider <<lommer>> av gass og damp i deigen seg. Hvorfor krever gass og damp mer plass ved oppvarming?

 

A - Molekylene blir større.

B - molekylene beveger seg raskere.

C - molekylene øker i antall.

D - Molekylene kolliderer sjeldnere

 

Oker ikke å dra til leksehjelp delen, da den er ekstremt lite brukt.

 

Edit: Nevermind, forsto den..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gass og damp er av den storsvere typen som vil at alle sammen skal se dem og at folk skal se opp til de. Derfor kjøper de seg klær av merkevare og breier seg ut og roper høyest i forsamlinger. Derfor krever de mer plass ved oppvarming. Fordi varmen gjør at de svetter og som store, tøffe karer, tillater de seg ikke å bli sett på som svette og jager derfor folk vekk fra seg, slik at inntrykket av dem ikke skal bli ødelagt og dermed skape dårlig rykte for Herr Gass og Fru Damp. =)

Lenke til kommentar
OPETH HAR KONSERT I DRAMMEN PÅ ATTENÅRSDAGEN MIN.

Oh, heldiggris. Skal se dem I bergen 14. mars. :p Visste ikke at du var Opeth-fan. \o/

 

 

Opeth blir konge. Bare håper de driter i å spille så mye av det tunge, og heller drar frem en del av den fine musikken.

 

Hell yes @ begge to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Opeth blir konge. Bare håper de driter i å spille så mye av det tunge, og heller drar frem en del av den fine musikken.
Håper det blir en god blanding. Av rolige håper jeg mest at de spiller Hope leaves, In my time of need, Face of Melinda og A fair jugdement. Faen jeg gleder meg sånn! :D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Pfeh, det er da Morningrise og My arms your Hearse... som gjelder.

Er ganske hekta på MAYH for tiden. Umulig å velge et favorittalbum, alle er spesielle på sin måte, men er noe helt spesiellt med Morningrise, bare dumt at det er litt dårlig "lydkvalitet" eller hva jeg skal kalle det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...