chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 I alle fall andres sukkerspinn. ^^ Åhåhhåhå, no you didn't! Holde meg våken da? Bare å følge med på denne utrolig interessante tråden... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg tøser ikke. Jeg biter deg hardt og ufølsomt i nakken for å få tak i det varme blodet ditt. Og slik stjeler du omtrent alt jeg har av konsentrasjon. x) I alle fall andres sukkerspinn. ^^ Åhåhhåhå, no you didn't! Ikke? Vedde? =D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Holde meg våken da? *flyge ropende rundt på rommet* Det burde holde deg våken Æææ! gal mann på rommet mitt! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Ikke? Vedde? =D 5 vafler! It's on now! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvordan avgjør vi det veddemålet, din fisk? x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hvordan avgjør vi det veddemålet, din fisk? x) Tegne hale på grisen! Lage skikkelig svineri! Are you in, or are you out? (Dette er vel ikke tøsing/sløsing??) Endret 19. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Cruachan - Ride On var en fantastisk bra sang. Nå tror jeg jeg skal gå å konsentrere meg om å lage middag i stedet for å sitte her og fantasere om Nie. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Da var jeg tilbake , skal vi starte servering mrbjoern? Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Der gikk jeg og la meg. Jeg anbefaler alle som er trøtte, i å følge mitt eksempel! God natt! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvordan avgjør vi det veddemålet, din fisk? x) Tegne hale på grisen! Lage skikkelig svineri! Are you in, or are you out? (Dette er vel ikke tøsing/sløsing??) Neida, ikke tøsing. Vi skal jo bare lage skikkelig svineri med halen til grisen. Og bildene i hodet mitt nå var. Vel. Traumatiske. oO Cruachan - Ride On var en fantastisk bra sang. Nå tror jeg jeg skal gå å konsentrere meg om å lage middag i stedet for å sitte her og fantasere om Nie. Tøs. x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Da var jeg tilbake , skal vi starte servering mrbjoern? Hvis du får han ut av rommet mitt! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Da var jeg tilbake , skal vi starte servering mrbjoern? Ja-a Noen som vil ha en kopp med kaffe, og noe å tygge på en lørdags morgen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Da var jeg tilbake , skal vi starte servering mrbjoern? Hvis du får han ut av rommet mitt! Bare innrøm det, du liker å ha ham der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg tøser ikke. Jeg biter deg hardt og ufølsomt i nakken for å få tak i det varme blodet ditt. Og slik stjeler du omtrent alt jeg har av konsentrasjon. x) Jeg lover deg, det klikker helt for henne. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg lover deg, det klikker helt for henne. xD Han vet det, og dropp historiene, fjøstøs! x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Da var jeg tilbake , skal vi starte servering mrbjoern? Hvis du får han ut av rommet mitt! Bare innrøm det, du liker å ha ham der. haha, ja, koselig fyr, men han roper så fælt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 haha, ja, koselig fyr, men han roper så fælt. Pøff, bare bruk ham, så gir han seg. Til slutt. Kan være du må dope ham først, da. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 haha, ja, koselig fyr, men han roper så fælt. Jeg skulle jo holde deg våken jo =/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Neida, ikke tøsing. Vi skal jo bare lage skikkelig svineri med halen til grisen. Og bildene i hodet mitt nå var. Vel. Traumatiske. oO Bare ikke tenk på disse tre små uskyldige grisene! Det lurer en ulv under enhver busk. Traumatisk nok enda? Jeg tar gjerne en kopp med melk og to boller! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Da var jeg tilbake , skal vi starte servering mrbjoern? Hvis du får han ut av rommet mitt! Hehe Kveldens prisliste: Kaffe: 10 kr Kakestykke: 5 kr Glass melk: 10 kr 4pac med boller: 10 kr En boks Øl: 20 kr Vodkashot: 5 kr (på tilbud i dag ) Kondomer: 5 kr (også på tilbud) Noen ønsker om flere ting? Endret 19. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg