Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det er ikke logoen som plager meg. Men menneskene som sitter der inne. Gjerne feite damer/menn på rundt førti, med fettete fingre som grafser maten opp mot monstermunnen sin. Eller fjortiser. Masse fjortiser. Gjerne rett etter skolen.

 

Der kom du med grunnene til at jeg ikke fordrar McDonalds og Burger King, samt at jeg synes maten generelt sett smaker dårlig på de stedene

Lenke til kommentar
Du må ha det bra grusomt når du blir bedt ut på date på resturant og skal spise.

 

De gangene jeg er ute og spiser, ja da må jeg bare fortrenge alt det jeg frykter skjer på kjøkkenet. Selvom resturanter er bedre å gå på enn gatekjøkken for meg. Har ikke kjempenoia for det som jeg har for slitne gatekjøkken.

 

Hmf, PUA meg her og PUA meg der..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Restaurant-bransjen har jo blitt avdekket som rimelig shady det siste året. Rotter på kjøkkenet, kjøtt som er lagret på dass, smuglerkjøtt i tonnevis, som har ligget 2 uker baki en van fra Tyrkia osv..vet ikke om det er så lurt å spise ute i det hele tatt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Restaurant-bransjen har jo blitt avdekket som rimelig shady det siste året. Rotter på kjøkkenet, kjøtt som er lagret på dass, smuglerkjøtt i tonnevis, som har ligget 2 uker baki en van fra Tyrkia osv..vet ikke om det er så lurt å spise ute i det hele tatt.

 

Vi kan like godt slutte å spise..

Lenke til kommentar
Restaurant-bransjen har jo blitt avdekket som rimelig shady det siste året. Rotter på kjøkkenet, kjøtt som er lagret på dass, smuglerkjøtt i tonnevis, som har ligget 2 uker baki en van fra Tyrkia osv..vet ikke om det er så lurt å spise ute i det hele tatt.

 

Vi kan like godt slutte å spise..

La være å puste også så slipper du at du sakte rotner bort også :w00t:

Lenke til kommentar

Tja, en kinarestaurant i Harstad f.eks., maten ser helt flott ut når den kommer på bordet.

Men ei som jobbet der en sommer sa de hadde som policy og tømme uspist ris opp i en kjele og koke det pånytt, samme med colarester, minus kokinga. Så hun skulle aldri spise på kinarestaurant mere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bryr meg pent lite om hvordan restaurantforholdene er, eller hvordan maten er bearbeidet. Kan overleve forkjølelse og lettere magesjau også, så lenge det ikke er snakk om kroniske sykdommer.

 

Hurtigmat er så godt :love: , selv om mammas hjemmelagede er ettertraktet nå som jeg har bodd for meg selv noen år. Verdens beste pannekaker.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...