Glufsa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg vil ha sushi, men det er 30min til nærmeste sushi-restaurant. Derfor man har foreldre. Eller kjæreste. Endret 25. januar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 snip. DET er intet mindre enn imponerende. Thank you, thank you very much. Må innrømme at jeg ikke ble ferdig før vi var et stykke på vei tilbake med bussen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, nå fikk jeg lyst på McDonalds-mat. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Eller kjæreste.SLAVEMAMMA! (((Du bedriver bare tortur med meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, nå fikk jeg lyst på McDonalds-mat. McDonalds mat suger, hater det! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, nå fikk jeg lyst på McDonalds-mat. Ikke jeg. Har ikke hatt lyst på hamburger siden den forrige jeg spiste knaste. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, nå fikk jeg lyst på McDonalds-mat. McDonalds mat suger, hater det! You fail. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Eneste jeg ikke liker med McDonalds er at jeg føler meg som en blanding av barnslig og harry når jeg er der inne eller går rundt med en pose med ikonet på. Omtrent den samme følelsen man får av å gå på lekebutikken i voksen alder. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Eneste jeg ikke liker med McDonalds er at jeg føler meg som en blanding av barnslig og harry når jeg er der inne eller går rundt med en pose med ikonet på. Omtrent den samme følelsen man får av å gå på lekebutikken i voksen alder. Løp inn, løp ut, kvitt deg med bevisene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Mcdonalds burger smaker jo ikke burger engang. Bare stekefett. Og innholdet smaker ikkeno. Og den der merkelig gulaktige guffa de kaller ost... Holder meg til gatekjøkken eid av pakistanere. Endret 25. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Eneste jeg ikke liker med McDonalds er at jeg føler meg som en blanding av barnslig og harry når jeg er der inne eller går rundt med en pose med ikonet på. Omtrent den samme følelsen man får av å gå på lekebutikken i voksen alder. Løp inn, løp ut, kvitt deg med bevisene. leave no witnesses Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Holder meg til gatekjøkken eid av pakistanere.Faktisk så må jeg si meg enig i det.Eneste en går til Mc eller Burger King er vel french fries. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, og jeg holder meg til hjemmelaget mat helst. veit akkurat hva som foregår bak kulissene på gatekjøkken. Den maten er ikke akkurat laget med kjærlighet for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det kommer an på hvor mye gatekjøkkenmat dere døtter i dere. For meg er mengden så stor at jeg blir nødt til å variere. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 "Døtter" helst i meg mat jeg har laget og tilberedt selv! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, og jeg holder meg til hjemmelaget mat helst. veit akkurat hva som foregår bak kulissene på gatekjøkken. Den maten er ikke akkurat laget med kjærlighet for å si det sånn..Du må ha det bra grusomt når du blir bedt ut på date på resturant og skal spise. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg spiser så lite at jeg tenker det ikke er så nøye. Fnis. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Mcdonalds burger smaker jo ikke burger engang. Bare stekefett. Og innholdet smaker ikkeno. Og den der merkelig gulaktige guffa de kaller ost...Holder meg til gatekjøkken eid av pakistanere. Får ikke McDonalds-smaken på gatekjøkken. Burger og McDonalds-mat er to forskjellige ting, og innimellom er det digg med McDonalds. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Æsj, og jeg holder meg til hjemmelaget mat helst. veit akkurat hva som foregår bak kulissene på gatekjøkken. Den maten er ikke akkurat laget med kjærlighet for å si det sånn..Du må ha det bra grusomt når du blir bedt ut på date på resturant og skal spise. Hun er nok for opptatt med å finne spor av PUA i dem til å takke ja til dates, etter innleggene i samfunnsforumet å dømme. Edit: Hylo: Hvordan fungerer det med sjømannjobben? Endret 25. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nei, og takke faen for det. McDonalds og BK er bajs i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg