Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe sånt. Jeg er lett å glede. Jeg har forresten et dilemma: middag. Ta meg bryet med å lage pannekaker eller koke nudler?

Kebab.

 

Og der gjorde du deg fortjent til en klem!

 

Blir ikke helt den samme kraften bak det når man ikke er forumbabe, but I like your style.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Noe sånt. Jeg er lett å glede. Jeg har forresten et dilemma: middag. Ta meg bryet med å lage pannekaker eller koke nudler?

Kebab.

 

Og der gjorde du deg fortjent til en klem!

 

Blir ikke helt den samme kraften bak det når man ikke er forumbabe, but I like your style.

 

Er det relativt også?

Lenke til kommentar
Noe sånt. Jeg er lett å glede. Jeg har forresten et dilemma: middag. Ta meg bryet med å lage pannekaker eller koke nudler?

Kebab.

 

Og der gjorde du deg fortjent til en klem!

 

Blir ikke helt den samme kraften bak det når man ikke er forumbabe, but I like your style.

 

Mener du at jeg ikke er forumbabe? :o

Lenke til kommentar

TheDuke: Ikke så relativt som du tenker på, jeg er oppvokst på et sted hvor gutta bestiller kebabtallerken og jenter bestiller liten påmfri.

 

Sånn, 25 min igjen til jeg kan se halvnakne menn denge løs på hverandre. Endte dessverre opp med et par spoilers da jeg prøvde å finne torrent tidligere i dag, main event spoiler faktisk :cry: .

 

Kanin33: Jeg mener jeg ikke er en forumbabe. Kanskje forumhunk, men det er ikke særlig ettertraktet her.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...