Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må dere ikke skremme Thappaz helt vekk fra tråden, hvis det er noe DNFK trenger så er det nye hjerneceller. (Og kanskje litt seriøsitet også en gang i skuddåret?)

 

DNFK? :p

 

 

HAH, vi visste du var nufag!

 

Nufag

 

A person that listens or likes Nu Metal. Nu Metal is poser metal =P

People who listen or like Slipknot,KoRn,Disturbed,Mushroomhead,Deftones,Drowning Pool,Limp Bizkit,Linkin Park,Guano Apes, are nufags.

 

 

Jasså? :p

 

Vel, jeg for min del pleier å ha et åpent sinn n stuff, men hey, dersom dere vil ha en liten useriøs koseklubb hvor andre enn gamle travere og troll ikke har tilgang, go ahead :tease:

Lenke til kommentar
Nå må dere ikke skremme Thappaz helt vekk fra tråden, hvis det er noe DNFK trenger så er det nye hjerneceller. (Og kanskje litt seriøsitet også en gang i skuddåret?)

 

DNFK? :p

 

 

HAH, vi visste du var nufag!

 

Nufag

 

A person that listens or likes Nu Metal. Nu Metal is poser metal =P

People who listen or like Slipknot,KoRn,Disturbed,Mushroomhead,Deftones,Drowning Pool,Limp Bizkit,Linkin Park,Guano Apes, are nufags.

 

 

Jasså? :p

 

Vel, jeg for min del pleier å ha et åpent sinn n stuff, men hey, dersom dere vil ha en liten useriøs koseklubb hvor andre enn gamle travere og troll ikke har tilgang, go ahead :tease:

Det er i prinsipp to måter å komme inn i DNFK på, de er som følger:

 

1) Vær rappkjeftet og smør deg selv godt inn med selvironi i startfasen så vil du etter noen dager med aktiv posting finne din plass.

 

2) Post i DNFK ved jevne mellomrom over svært lang tid slik at du til slutt ikke lenger fremstår som en totalt ukjent. Her er det større rom for å fremme seg selv uten å måtte "passe inn" fra dag1.

 

Hvis du derimot yter motstand mot den etablerte elite i forbindelse med å komme inn i varmen er det stort sett rett ut med mindre du vil bruke mye tid og energi på å hevde din plass. Mangel på selvironi og manglende mulighet til å tilpasse tonen til den uformelle søppelpraten som foregår her vil som oftest også ende med at man blir overkjørt/ignorert. I tillegg må man være villig til å poste et par hundre poster i tråden i løpet av en periode for ikke å forsvinne i dypet og dermed måtte starte fra scratch.

 

Svært mange brukere kaster seg inn i tråden for så å aldri komme tilbake etter å ha postet et par tråder og møtt på en kald skulder. Noen hevder seg derimot fort og noen er såpass likendes at de slipper opposisjon i det hele tatt. Brukerne Bramle og Lemon er stjerneeksempler på hvordan man kan gjøre en entre i DNFK.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...