Glufsa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå må dere ikke skremme Thappaz helt vekk fra tråden, hvis det er noe DNFK trenger så er det nye hjerneceller. (Og kanskje litt seriøsitet også en gang i skuddåret?) DNFK? HAH, vi visste du var nufag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 DNFK? Den nye Forumkaféen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå må dere ikke skremme Thappaz helt vekk fra tråden, hvis det er noe DNFK trenger så er det nye hjerneceller. (Og kanskje litt seriøsitet også en gang i skuddåret?) DNFK? Den nye Forumkaféen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er jo bare den vanlige taktikken med nye i denne tråden, det. Rart ikke eplefe har dukket opp for å kaste litt dritt også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er jo bare den vanlige taktikken med nye i denne tråden, det. Rart ikke eplefe har dukket opp for å kaste litt dritt også. Er ikke hun bannet? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå må dere ikke skremme Thappaz helt vekk fra tråden, hvis det er noe DNFK trenger så er det nye hjerneceller. (Og kanskje litt seriøsitet også en gang i skuddåret?) DNFK? HAH, vi visste du var nufag! Nufag A person that listens or likes Nu Metal. Nu Metal is poser metal =P People who listen or like Slipknot,KoRn,Disturbed,Mushroomhead,Deftones,Drowning Pool,Limp Bizkit,Linkin Park,Guano Apes, are nufags. Jasså? Vel, jeg for min del pleier å ha et åpent sinn n stuff, men hey, dersom dere vil ha en liten useriøs koseklubb hvor andre enn gamle travere og troll ikke har tilgang, go ahead Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er jo bare den vanlige taktikken med nye i denne tråden, det. Rart ikke eplefe har dukket opp for å kaste litt dritt også. Er ikke hun bannet? Jo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Der nagla du det rimelig godt, thappaz bare bytt ut koseklubb med syklubb, så. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er en tolv år gammel jente og viss noen vil snake så send mei en PM (Vil du ha FBI på døra???) Steffy/Dorian: Litt sant, faktisk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Nå må dere ikke skremme Thappaz helt vekk fra tråden, hvis det er noe DNFK trenger så er det nye hjerneceller. (Og kanskje litt seriøsitet også en gang i skuddåret?) DNFK? HAH, vi visste du var nufag! Nufag A person that listens or likes Nu Metal. Nu Metal is poser metal =P People who listen or like Slipknot,KoRn,Disturbed,Mushroomhead,Deftones,Drowning Pool,Limp Bizkit,Linkin Park,Guano Apes, are nufags. Jasså? Vel, jeg for min del pleier å ha et åpent sinn n stuff, men hey, dersom dere vil ha en liten useriøs koseklubb hvor andre enn gamle travere og troll ikke har tilgang, go ahead Det er i prinsipp to måter å komme inn i DNFK på, de er som følger: 1) Vær rappkjeftet og smør deg selv godt inn med selvironi i startfasen så vil du etter noen dager med aktiv posting finne din plass. 2) Post i DNFK ved jevne mellomrom over svært lang tid slik at du til slutt ikke lenger fremstår som en totalt ukjent. Her er det større rom for å fremme seg selv uten å måtte "passe inn" fra dag1. Hvis du derimot yter motstand mot den etablerte elite i forbindelse med å komme inn i varmen er det stort sett rett ut med mindre du vil bruke mye tid og energi på å hevde din plass. Mangel på selvironi og manglende mulighet til å tilpasse tonen til den uformelle søppelpraten som foregår her vil som oftest også ende med at man blir overkjørt/ignorert. I tillegg må man være villig til å poste et par hundre poster i tråden i løpet av en periode for ikke å forsvinne i dypet og dermed måtte starte fra scratch. Svært mange brukere kaster seg inn i tråden for så å aldri komme tilbake etter å ha postet et par tråder og møtt på en kald skulder. Noen hevder seg derimot fort og noen er såpass likendes at de slipper opposisjon i det hele tatt. Brukerne Bramle og Lemon er stjerneeksempler på hvordan man kan gjøre en entre i DNFK. Endret 25. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Øy Chokke, jeg så morra di på bussen her om dagen.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jepp, dessverre. Men hun er i god behold nå. Also: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Bramle? Ærlig talt. Alle vet at det var Skarstad. Ikke rart han gled rett inn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Melisma, jeg så bikkja di på TV igår Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nydelig! Jeg har bodd ved siden av en slik i flere år, hun var konstant sint. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Finnes det noen tråd for LP-samlere på dette forumet? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fiiiidooooo Hva er det den slemme mannen gjør mot deg!! I will save you! Bytex: Får jeg kjenne på afron din ? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Cyph: Careface. -_____________________- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg