Melisma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor er ikke dytesaft guttene berømte egentlig? serien deres er jo helt genial kjøtthue.. hahaha Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 NP: Barclay James Harvest - Rock 'n' Roll Star Håper faen meg ikke at det kommer mer snø på en stund nå. Udigg å våkne med 60 cm snø grunnet takras foran døra istad. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanin33: Akkurat hva skulle det bety? Er du ny her? Hvis du ser under avataren min, så står det join-date Er det noe ved meg som plager deg så er det heller passende å ta kontakt via PM eller rapportere til moderatorene, istedet for å gjøre vage forsøk på å fornærme meg i offentlighet! Hun spurte bare om du er ny her. Er ikke så ofte du skriver her? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanin33: Akkurat hva skulle det bety? Er du ny her? Hvis du ser under avataren min, så står det join-date Er det noe ved meg som plager deg så er det heller passende å ta kontakt via PM eller rapportere til moderatorene, istedet for å gjøre vage forsøk på å fornærme meg i offentlighet! Hun spurte bare om du er ny her. Er ikke så ofte du skriver her? Nei, sant det. Men min første reply til kanin var pga han hadde linka til en artikkel om ordet nufag på denne måten: Thappaz? Så jeg tok det som om han mente at jeg er nufag? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Kanin33: Akkurat hva skulle det bety? Er du ny her? Hvis du ser under avataren min, så står det join-date Er det noe ved meg som plager deg så er det heller passende å ta kontakt via PM eller rapportere til moderatorene, istedet for å gjøre vage forsøk på å fornærme meg i offentlighet! Endret 25. januar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanin33 er en hun forresten. Vi jenter eksisterer på nettet, vet du. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Nå må dere ikke skremme Thappaz helt vekk fra tråden, hvis det er noe DNFK trenger så er det nye hjerneceller. (Og kanskje litt seriøsitet også en gang i skuddåret?) Endret 25. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanin33 er en hun forresten. Vi jenter eksisterer på nettet, vet du. Gjør dere? Isåfall stemmer ikke den gamle regla med at menn er menn, kvinner er menn og så videre på internett.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Vi jenter eksisterer på nettet, vet du.Klart vi gjør. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanin33 er en hun forresten. Vi jenter eksisterer på nettet, vet du. Tull, det finnes bare en jente på forumet og det er deg. Du bytter bare hårstil og brukernavn annenhver måned for å gi inntrykk av at det er flere av dere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Menn er ofte kvinner på chattesider for å få nakenbilder av biseksuelle jenter. Endret 25. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg er en tolv år gammel jente og viss noen vil snake så send mei en PM (Vil du ha FBI på døra???) Steffy/Dorian: Litt sant, faktisk. Endret 25. januar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Menn er ofte kvinner på chattesider for å få nakenbilder av biseksuelle jenter. Dette fant du ut helt av deg selv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja du vet, har mine klare øyeblikk jeg også selv om det røyner på med årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er en tolv år gammel jente og viss noen vil snake så send mei en PM (Vil du ha FBI på døra???) Det var det jeg visste, FBI driver å infiltrerer forumet.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (Vil du ha FBI på døra???)Det er bare å passe seg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Iceman: avataren din er klassiske eksempel på hvorfor jeg er livredd klovner.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ' Why dont you take a seat ? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå må dere ikke skremme Thappaz helt vekk fra tråden, hvis det er noe DNFK trenger så er det nye hjerneceller. (Og kanskje litt seriøsitet også en gang i skuddåret?) DNFK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg