Stoop kid Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Det er et vanlig VISA-kort jeg bruker til å betale ting med på nettet, hvertfall. Sikker på at du gjør alt riktig? Skriver inn kortnummeret, utløpsdatoen, og følger anvisningene til å finne den tresifrede koden? Line Victoria fra Sonen er fiiin! Hun ble faktisk ganske søt av å gå ned i vekt, hun hadde en del flesk før, selv om det ikke var så ille da heller. Personligheten hennes derimot, er slitsom. Synes det er ganske treffende å kalle henne det kvinnelige motstykket til Simeon fra The Pick Up-Artist season 2, med mindre hun har roet seg ned siden sist hun torturerte ørene mine. For å kommentere Bytex, så foretrekker jeg heller snakk om programledernes pupper framfor evig mas om konkurranser. Jaja, holder meg til nedlastede programmer/filmer, da slipper jeg den møkka om jeg vil bli underholdt på natta. Endret 25. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ahh. Digg å være syk. Hold på å besvime i går, sov mesteparten av dagen, la meg halv 9 og våknet hav 8. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gooooooooood morgen kafe! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gooooood morgen Kanin! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 God morgen! Merker at jeg føler meg trøtt og uopplagt uansett hvor lenge jeg sover. Hva skal forumtrollene gjøre i dag? Tror det blir trening på undertegnede om noen timer. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg skal skrive historie, men fant akkurat ut at jeg ikke har word... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kanin33: Du kan vel alltids laste ned Open Office? Gjør jo samme jobben, og det er attpåtil gratis! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Våknet til jordskjelv i dag i form av snø som raser av taket. Nå er det kaffe Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Våknet til snøballkasting på vinduet mitt jeg. Jaja, får håpe resten av dagen blir like bra som de to tidligere dagene i denne helga. Bursdagselskap hos venninne, jentebesøk og nye deler til PC-en. Noe like bra som kan skje i dag? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Æsj, jeg har dødsvondt i hodet, er forkjølt og sitter på et rom som sikkert er 20 grader på -.- hodet holder på å sprenge! har dopet meg ned på smertestillendes, men hallo, hjelper jo ikke det Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 SunnivaKL: Drakk du i går, eller? Har akkurat satt en skikkelig powerfrokost til livs: eggerøre, brødskiver, yoghurt og melk. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 SunnivaKL: Drakk du i går, eller? Har akkurat satt en skikkelig powerfrokost til livs: eggerøre, brødskiver, yoghurt og melk. ja, en øl, haha:p men jeg vet hvorfor jeg er forkjølt..jeg kler ikke skikkelig på meg når jeg er ute, må nesten begynne med det nå. åh nam, det hørtes godt ut! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 SunnivaKL: Da er det ikke fylla som har skylda, altså. Du får bare ta det med ro i dag da, og ligge under dyna! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ganske behagelig å kun trenge en time på å la kroppen våkne, for så å være helt fin . Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 SunnivaKL: Da er det ikke fylla som har skylda, altså. Du får bare ta det med ro i dag da, og ligge under dyna! Ja, etter jeg har møkket luftegården Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du er ikke særlig saklig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kan man være saklig i en så usaklig tid i en så saklig tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg