Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes faktisk at GTA IV var bedre på konsoll enn på PC.

Gaming generelt er bedre på konsoll. Egentlig.

 

FPS funker bare ikke på konsoll.

 

Og nøyaktig hvor lenge har du prøvd fps på konsoll? :p

Var selv pc-gamer før jeg kjøpte xboxen, og er mye bedre i fpser generelt på konsoll nå enn det jeg er på data.

Lenke til kommentar
Hvem sa at rullestolbrukere ikke kunne måke snø?

 

 

Spis grønnsakene deres folkens!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforIT'S IN THE SAUCE! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforAlt jeg skulle hente i garasjen var et simpelt skjermkort :wee:

 

Haha, du måker snø til garasjen midt på natten for å hente et skjermkort, også i tillegg tar du deg bryet med å ta bilder av det =P

Lenke til kommentar
Synes faktisk at GTA IV var bedre på konsoll enn på PC.

Gaming generelt er bedre på konsoll. Egentlig.

 

FPS funker bare ikke på konsoll.

 

Og nøyaktig hvor lenge har du prøvd fps på konsoll? :p

Var selv pc-gamer før jeg kjøpte xboxen, og er mye bedre i fpser generelt på konsoll nå enn det jeg er på data.

 

Jeg har en god del timer Halo bak meg, og forsåvidt enda flere timer Goldeneye, men i Goldeneye har du jo et fantastisk autoaim-system da...

Lenke til kommentar

Åh ... Jeg kommer til å kjenne det i morra :p

Satt i 14 timer i strekk og spilte WoW, så stakk jeg på byen en tur. "Bare en øl".

Ølen ble til en drink, og så møtte jeg venner og stakk et sted hvor de solgte sprit. To drinker senere fant vi ut at vi sku teste diskoteket i kjelleren ... Oi oi oi, jeg hadde ikke dansa siden Hed Kandi spilte i Kongeparken i '07 :p

Mot slutten ble det spilt så høyt at "dekslene" på høyttalerne falt av :p

Jeg hører bare sus på begge øra, men det var faen meg verdt det.

Nå om jeg bare klarer å huske navnet på hu søte jenta jeg dansa med hele kvelden ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...