mushi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du er råtten! Håper du får som fortjent Neida, filmen er helt sikkert grei Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kjennes iallefall ut som halsen min råtner bort. I morra så skal det være kokke-ting på jobb, jeg gleder meg faen ikke. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg spiller tutorialen på Oblivion 4, jeg skvetter SYKT når zombiene attacker meg De er så skumle... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kjennes iallefall ut som halsen min råtner bort.I morra så skal det være kokke-ting på jobb, jeg gleder meg faen ikke. *Snike seg med for å hjelpe* Jeg er ikke flink til å lage mat, tho. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 HÆ, Little Miss Sunshine er jo herlig! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 HÆ, Little Miss Sunshine er jo herlig! Herlig? Jeg satt igjen med "øøøh...det var bortkastet tid med den filmen" Men kanskje dere jenter ser på ting annerledes, det vet ikke jeg Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) HÆ, Little Miss Sunshine er jo herlig! Kun når broren innser at han er fargeblind, og ikke kan bli jagerflypilot. Endret 24. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg liker det broren skriver på blokka si. Også når onkelen løper. Og og og. DEN VAR JO FIN. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 pride and prejudice må være noe for deg, b-real. Krig, død og sorg. Nei..vent! Kjærlighet? Det kan vi ikke ha noe av! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Oh well...jeg får aldri like bra filmsmak som steffy så jeg kan bare gi opp pride and prejudice må være noe for deg, b-real. Krig, død og sorg. Nei..vent! Kjærlighet? Det kan vi ikke ha noe av!Herregud så deprimerende det hørtes ut. Noe slikt drit gidder jeg ikke å se.Filmen må minst ha oscar-nominasjon før at jeg ser den..og har den ikke det så skal det være krig/våpen med iallefall Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Men ja, den sugde. Jeg hater filmer med tapt kjærlighet, sorg og død. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Oh well...jeg får aldri like bra filmsmak som steffy så jeg kan bare gi opp pride and prejudice må være noe for deg, b-real. Krig, død og sorg. Nei..vent! Kjærlighet? Det kan vi ikke ha noe av!Herregud så deprimerende det hørtes ut. Noe slikt drit gidder jeg ikke å se.Filmen må minst ha oscar-nominasjon før at jeg ser den..og har den ikke det så skal det være krig/våpen med iallefall En Oscar-nominasjon eller søtti er i stor grad et tegn på at filmen er bortkastet tid i ca 50% av tilfellene, så det er ikke noe kvalitetsstempel. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nå bare venter jeg på det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Herregud så deprimerende det hørtes ut. Noe slikt drit gidder jeg ikke å se.Filmen må minst ha oscar-nominasjon før at jeg ser den..og har den ikke det så skal det være krig/våpen med iallefall En Oscar-nominasjon eller søtti er i stor grad et tegn på at filmen er bortkastet tid i ca 50% av tilfellene, så det er ikke noe kvalitetsstempel. Nei sier du det gitt Bare noen som sitter med det inntrykket av at jeg ser bare triste/rørende/krigsfilmer og de tar så grundig feil. Død snø btw var wicked kos da. Overdrevent som faen og blod og gørr i hytt og pine. Me like ^___^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kos? Så teit du er. Du sa at den var elendig. DU SA DET. LIAR! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Den var og ER elendig, er det som gjør den så bra JEG TØFFER MEG. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Liar liar pants on fire! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Liar liar pants on fire! Korrekt. Han sa IKKE at den var "wicked kos" i går. ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 B-real, du er så skuff Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 B-real, du er så skuff I know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg