Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh well...jeg får aldri like bra filmsmak som steffy så jeg kan bare gi opp :(

 

pride and prejudice må være noe for deg, b-real. Krig, død og sorg. Nei..vent! Kjærlighet? Det kan vi ikke ha noe av!
Herregud så deprimerende det hørtes ut. Noe slikt drit gidder jeg ikke å se.

Filmen må minst ha oscar-nominasjon før at jeg ser den..og har den ikke det så skal det være krig/våpen med iallefall :cool:

Lenke til kommentar
Oh well...jeg får aldri like bra filmsmak som steffy så jeg kan bare gi opp :(

 

pride and prejudice må være noe for deg, b-real. Krig, død og sorg. Nei..vent! Kjærlighet? Det kan vi ikke ha noe av!
Herregud så deprimerende det hørtes ut. Noe slikt drit gidder jeg ikke å se.

Filmen må minst ha oscar-nominasjon før at jeg ser den..og har den ikke det så skal det være krig/våpen med iallefall :cool:

 

En Oscar-nominasjon eller søtti er i stor grad et tegn på at filmen er bortkastet tid i ca 50% av tilfellene, så det er ikke noe kvalitetsstempel.

Lenke til kommentar
Herregud så deprimerende det hørtes ut. Noe slikt drit gidder jeg ikke å se.

Filmen må minst ha oscar-nominasjon før at jeg ser den..og har den ikke det så skal det være krig/våpen med iallefall :cool:

En Oscar-nominasjon eller søtti er i stor grad et tegn på at filmen er bortkastet tid i ca 50% av tilfellene, så det er ikke noe kvalitetsstempel.

Nei sier du det gitt :p

Bare noen som sitter med det inntrykket av at jeg ser bare triste/rørende/krigsfilmer og de tar så grundig feil.

 

 

 

Død snø btw var wicked kos da. Overdrevent som faen og blod og gørr i hytt og pine. Me like ^___^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...