Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha. Hvem postet det? Haha, neida, nå tuller jeg. Takk for at du stimulerte min nysgjerrighet. :wee:

Det får du nok ikke vite. Den slags informasjon er nok kun ment for de innvolverte moderatorene. :)

 

Dexter er en veldig severdig tv-serie. Men du har kanskje sett den alt?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Snakker vi Stargate: SG1? :D
The one and only. Er vel et år eller noe siden jeg så gjennom sist så det er snart på tide.

 

 

Hva skjedde med PB? Lei? Eller trenger du bare en avveksling? :p

Trenger litt avveksling og så blei det ikke det samme etter at, vel, det kan jeg ikke fortelle deg. Men nor skjer som ikke skulle ha skjedd i sesong tre.

Lenke til kommentar

This guy has a friend who wanted to go to New York. She wanted to be able to afford a really good hotel and tons of shopping so she saved all the money she could for about a year. She lived off of cheap food, sold her car...When the day came she packed all her money in a backpack and flew to New York. She slept in one of the most expensive hotels and had generally a good time.

 

One day, she was about to go out, she used the elevator. Inside there was a black guy, his face covered up. He said "down". The girl thought she was being robbed and went down on her knees, offering her backpack saying "Take my money but let me go". The elevator came to a halt and the guy left. He just ignored the money.

 

A week later the girl was going to leave for the airport and went to the reception of the hotel in order to check out. The lady there told her that her hotel room had been paid already. The girl was confused by that and asked "Why would somebody pay my hotel room and who the hell would do that?" The receptionist pulled out an envelope with a note inside. On it were the words:

 

Thanks for the funniest moment of my life

 

Will Smith

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...