kanin333 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så hvis jeg setter på cam og stripper på den msn-en så er det ikke deg som ser det? Joda, jeg ser alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så hvis jeg setter på cam og stripper på den msn-en så er det ikke deg som ser det? Du kan godt få strippe for meg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nam. Spiser kaninmiddag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så hvis jeg setter på cam og stripper på den msn-en så er det ikke deg som ser det? Du kan godt få strippe for meg Seinere. Når jeg ikke e så mett lenger. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Den lovnaden jeg mener å ha husket å komme med om å spandere whiskey på deg en vakker dag, er herved tilbaketrukket. Men, men, men! Du kan sende en søknad om å få re-innvilget lovnaden, det anbefales at denne søknaden innholder mine tidligere fikse-privilegier. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Den første som greier å gjette navnet mitt skal få en vaniljeis med sjokoladetrekk på. Nom nom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du kan sende en søknad om å få re-innvilget lovnaden, det anbefales at denne søknaden innholder mine tidligere fikse-privilegier.Ok ok... Du kan få dine fikseprivelegier tilbake. Bare ikke hold whisky som gissel! De snakker om proposjonalitet i krigen på gaza, men det er vel så viktig her. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du kan sende en søknad om å få re-innvilget lovnaden, det anbefales at denne søknaden innholder mine tidligere fikse-privilegier.Ok ok... Du kan få dine fikseprivelegier tilbake. Bare ikke hold whisky som gissel! De snakker om proposjonalitet i krigen på gaza, men det er vel så viktig her. Yay, søknad innvilget. Det beste jeg har hørt om proporsjonalitet i krigen på Gaza, er det jeg hørte på Misjonen i går. De ble etter hvert enige om at det var uavgjort mellom Hamaz og IDF, selv om Hamaz påstår at de har vunnet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Yay! Guppeklem! Tenkte meg en tur innover til Eivind og Ida i løpet av vinteren og knekke noen flasker. Kanskje vi kan ta den whiskyen da? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Den første som greier å gjette navnet mitt skal få en vaniljeis med sjokoladetrekk på. Nom nom. Herman Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) @Lars Kan nok tenkes det ja, det ryktes at jeg har blitt observert drita full i det området til alle døgnets tider ved flere anledninger. Endret 24. januar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva er poenget med å knekke noen flasker når en kan drikke de? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva er poenget med å knekke noen flasker når en kan drikke de? Den fantastiske følelsen av glass-skår som risper seg nedover halsen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 DRIKKE AV FLASKA DA...jiiiz Jeg fungerer ikke. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kjører amerikansk her. Budweiser og Rolling Stones Rolling Stones er fra England. Ouch. Ja, og Budweiser er fra Tsjekkia, men begge er jo ganske stereotypiske amerikanske symboler Kveldens valg: Tuborg og Foo Fighters. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 @LarsKan nok tenkes det ja, det ryktes at jeg har blitt observert drita full i det området til alle døgnets tider ved flere anledninger. Merkelig det der. Kanskej de burde sette opp varselskilt. Jeg fungerer ikke.Drikk mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Yay!Guppeklem! Tenkte meg en tur innover til Eivind og Ida i løpet av vinteren og knekke noen flasker. Kanskje vi kan ta den whiskyen da? Kan jeg og få være med? Pleeeease? *dådyrøyne* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kan jeg og få være med? Pleeeease? *dådyrøyne* I gruppeklemmen eller til eivind og ida? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kan jeg og få være med? Pleeeease? *dådyrøyne* I gruppeklemmen eller til eivind og ida? Begge deler? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen andre som la merke til det forstyrrende bildet som var på denne siden for noen sekunder siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg