Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Værsågodneste!

 

Burde jeg prøve å snakke til meg betablokkere hos den lokale legen til muntlig eksamen?

 

Noe spesielt jeg burde si (for å øke sjansene til å få tak i godsakene)?

Gå til legen, legg kabel på gulvet, og mens han går for å hente noen som kan vaske, rapper du reseptblokka.

 

next!

Lenke til kommentar

Ahhh...det var herlig å ta sauna! Lenge siden sist, gitt. Første gang jeg skrev meg opp på reservasjonslista her i huset. Var redd for at jeg ikke skulle finne saunaen, men det gjorde jeg. Herlig å sitte der mutters alene, vel, om dama hadde vært der hadde det jo vært enda bedre, men men. :)

Lenke til kommentar
Gå til legen, legg kabel på gulvet, og mens han går for å hente noen som kan vaske, rapper du reseptblokka.

 

next!

 

Nå gjelder det altså prestasjonsangst, jeg ender vel opp med å presse på uten å få til noen kabel :(.

 

Herlig å sitte der mutters alene, vel, om dama hadde vært der hadde det jo vært enda bedre, men men. :)

 

Badstuing er en lagsport. Om man skal meditere i ensomheten fungerer et varmt bad med dempet belysning og latinske sanger mye bedre.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gå til legen, legg kabel på gulvet, og mens han går for å hente noen som kan vaske, rapper du reseptblokka.

 

next!

 

Nå gjelder det altså prestasjonsangst, jeg ender vel opp med å presse på uten å få til noen kabel :(.

 

 

Da legger du kabel i ei bøtte hjemme før du går, så tar du med deg bøtta og tømmer innholdet utover gulvet når du måtte føle for det.

Problem solved, NEXT!

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gå til legen, legg kabel på gulvet, og mens han går for å hente noen som kan vaske, rapper du reseptblokka.

 

next!

 

Nå gjelder det altså prestasjonsangst, jeg ender vel opp med å presse på uten å få til noen kabel :( .

 

Herlig å sitte der mutters alene, vel, om dama hadde vært der hadde det jo vært enda bedre, men men. :)

 

Badstuing er en lagsport. Om man skal meditere i ensomheten fungerer et varmt bad med dempet belysning og latinske sanger mye bedre.

 

Tja, synes det kan være avslappende å sitte alene i badstua også. Et bad som det du beskriver er dog heller ikke å forakte. Det er bare så forferdelig synd at jeg ikke har noe badekar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...