Stoop kid Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Værsågodneste! Burde jeg prøve å snakke til meg betablokkere hos den lokale legen til muntlig eksamen? Noe spesielt jeg burde si (for å øke sjansene til å få tak i godsakene)? Endret 24. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Da satt man på Oslo S med cornrows Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Mot hvem? Har ikke peiling. Interesserer meg veldig lite i håndball. Makedonia, tror jeg det er. MKD 22 - 26 NOR Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Burde jeg prøve å snakke til meg betablokkere hos den lokale legen til muntlig eksamen? Noe spesielt jeg burde si (for å øke sjansene til å få tak i godsakene)? Gå for speed i stedet! Mye mer moro. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Da satt man på Oslo S med cornrows Er du også på Oslo S? Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Værsågodneste! Burde jeg prøve å snakke til meg betablokkere hos den lokale legen til muntlig eksamen? Noe spesielt jeg burde si (for å øke sjansene til å få tak i godsakene)? Gå til legen, legg kabel på gulvet, og mens han går for å hente noen som kan vaske, rapper du reseptblokka. next! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Lasta ned en torrent med 124GB med musikk uten at jeg visste hva jeg fikk. Gleden var stor da jeg plutselig ble servert Frank sinatra av min kjære venn random-funksjonen. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg hadde blitt overrasket hvis det IKKE var noe bra musikk der... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg hadde blitt overrasket hvis det IKKE var noe bra musikk der... Det kunne jo vært 124 Gb med dunk-dunk, da er sjansen rimelig stor for at det er umulig å finne noe bra. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg hadde blitt overrasket hvis det IKKE var noe bra musikk der... Det kunne jo vært 124 Gb med dunk-dunk, da er sjansen rimelig stor for at det er umulig å finne noe bra. "Dis is best broo, Dis is best in Europe broo" DunkDunkDunk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nå fikk jeg servert verdens merkligste sang. Eller ikke så merkelig. Minner om noe midigreier egentlig, men tittelen var snodig: NP: Preschool Tea Party Massacre - How Many Licks To The Center Of A 8th Graders Pussy Pop. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ahhh...det var herlig å ta sauna! Lenge siden sist, gitt. Første gang jeg skrev meg opp på reservasjonslista her i huset. Var redd for at jeg ikke skulle finne saunaen, men det gjorde jeg. Herlig å sitte der mutters alene, vel, om dama hadde vært der hadde det jo vært enda bedre, men men. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Gå til legen, legg kabel på gulvet, og mens han går for å hente noen som kan vaske, rapper du reseptblokka. next! Nå gjelder det altså prestasjonsangst, jeg ender vel opp med å presse på uten å få til noen kabel . Herlig å sitte der mutters alene, vel, om dama hadde vært der hadde det jo vært enda bedre, men men. Badstuing er en lagsport. Om man skal meditere i ensomheten fungerer et varmt bad med dempet belysning og latinske sanger mye bedre. Endret 24. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Gå til legen, legg kabel på gulvet, og mens han går for å hente noen som kan vaske, rapper du reseptblokka. next! Nå gjelder det altså prestasjonsangst, jeg ender vel opp med å presse på uten å få til noen kabel . Da legger du kabel i ei bøtte hjemme før du går, så tar du med deg bøtta og tømmer innholdet utover gulvet når du måtte føle for det. Problem solved, NEXT! Endret 24. januar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gå til legen, legg kabel på gulvet, og mens han går for å hente noen som kan vaske, rapper du reseptblokka. next! Nå gjelder det altså prestasjonsangst, jeg ender vel opp med å presse på uten å få til noen kabel . Herlig å sitte der mutters alene, vel, om dama hadde vært der hadde det jo vært enda bedre, men men. Badstuing er en lagsport. Om man skal meditere i ensomheten fungerer et varmt bad med dempet belysning og latinske sanger mye bedre. Tja, synes det kan være avslappende å sitte alene i badstua også. Et bad som det du beskriver er dog heller ikke å forakte. Det er bare så forferdelig synd at jeg ikke har noe badekar. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kan jeg få kake? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg