Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Strandkaien er svaret.

 

Værsågodneste!

Ja, ha sex med masse ekle gamle menn og bli traumatisert. :yes:

 

Spis hyppere og glem tiden i 13 dager!

 

Problem løst.

 

 

NEEEEEXT

Liker tipset ditt bedre, men "dealeren" min reiser bort nå. x)

Lenke til kommentar

Hvilken rett tror naboen hun har? Kommer og klager på min musikk?! Hva faen er det for noe tull. Hvem faen klager på the who? og det er da faen meg bare på 95dsb, og det er fuckings 50 cm med mur mellom oss.

Hun har fester hvor hun spiller botten anna, da må eg få lov å dusje og spise frokost med the who, og middag, og når eg går ut, og når eg e på do.

Men skrur alltid ned rundt 10 slik reglene sier, er faen ikke min feil at hun har tømmermenn fra i går. Det er ikke mitt problem!

THE WAR IS ON BITCH!

Lenke til kommentar
Jeg liker problemløsningen din, Fluesopp. Det er bare problemorienterte folk her som regel. Det er bare vi som er løsningsorientert.

 

Livet jeg og du har levd baseres på løsninger=)

Og hvis man klarer og ta den evnen og bruke den i et nyktern liv så blir ting lettere.

Er ikke ofte jeg får det til, men prøver=)

 

Og min løsning hadde gjort henne hekta og da blir hun syk så ikke noe bra løsning egentlig:(

Vil jo ikke Anfall noe vondt.

Lenke til kommentar
Jeg liker problemløsningen din, Fluesopp. Det er bare problemorienterte folk her som regel. Det er bare vi som er løsningsorientert.

 

Livet jeg og du har levd baseres på løsninger=)

Og hvis man klarer og ta den evnen og bruke den i et nyktern liv så blir ting lettere.

Er ikke ofte jeg får det til, men prøver=)

 

Og min løsning hadde gjort henne hekta og da blir hun syk så ikke noe bra løsning egentlig:(

Vil jo ikke Anfall noe vondt.

Kan hun ikke bare få et *kremt* anfall, og ha seizures i 13 dager? Tenk å god trening!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...