Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Hvilke King-filmer?

Cujo

Dreamcatcher

Firestarter

Graveyard Shift

IT

Maximum Overdriv

Needful things

Pet sematary

Riding The Bullet

Rose Red

Secret window

Silver bullet

The Dead zone

The dark half

The Tommyknockers

vil ha en som ikke er altfor skummel.. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke King-filmer?

Cujo

Dreamcatcher

Firestarter

Graveyard Shift

IT

Maximum Overdriv

Needful things

Pet sematary

Riding The Bullet

Rose Red

Secret window

Silver bullet

The Dead zone

The dark half

The Tommyknockers

vil ha en som ikke er altfor skummel.. :blush:

Gå for Rose Red eller Dreamcatcher, alt ettersom du er ute etter et tilsynelatende hjemsøkt hus, eller invaderende aliens.

Lenke til kommentar
Hvis en fremmed gutt med lite sminke hadde snakket med deg så hadde du ikke lagt merke til det tror jeg. Med folk man kjenner får man før/etter-inntrykket.

RPP please, eller link dersom du har postet bilde av deg med sminke tidligere. Om noen klarer å fremheve seg selv uten at andre har sjans til å få øye på det, så er det stor sjanse for at jeg begynner selv.

Edit: Menn har dog fordelen av naturlig 'sminke'. Skjegg/bart og hår på riktige steder trekker fokuset vekk fra en klumpete nese, kviser/vorter/arr, eller setter fokuset slik at det fremhever de pene områdene.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hvis en fremmed gutt med lite sminke hadde snakket med deg så hadde du ikke lagt merke til det tror jeg. Med folk man kjenner får man før/etter-inntrykket.

RPP please, eller link dersom du har postet bilde av deg med sminke tidligere. Om noen klarer å fremheve seg selv uten at andre har sjans til å få øye på det, så er det stor sjanse for at jeg begynner selv.

Edit: Menn har dog fordelen av naturlig 'sminke'. Skjegg/bart og hår på riktige steder trekker fokuset vekk fra en klumpete nese, kviser/vorter/arr, eller setter fokuset slik at det fremhever de pene områdene.

Trekke fokus VEKK fra ARR? Alle menn er vel stolt og kry over arrene sine. Nydelige tilfeldige kunjukturer i huden, som vitner om en kamp for rettferdighet og frihet! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg blir gal av all ventingen.

Forslag til tidsfordriv?

Se Prison Break.

Denne sesongen fortjener ikke å hete Prison Break..

Lenke til kommentar
Trekke fokus VEKK fra ARR? Alle menn er vel stolt og kry over arrene sine. Nydelige tilfeldige kunjukturer i huden, som vitner om en kamp for rettferdighet og frihet! :cool:

Joda, var kanskje et dårlig eksempel. Jeg digger nesten alle arrene mine, og vurderer en gjenoppfriskning av rødfargen og hevelsene om det går an. Har blitt så vant til dem nå at de er en del av meg, og det er trist å se denne delen sakte, men sikkert, forsvinne.

Har arva arrdanninga til mamma, og får store, vakre arr av selv små sting.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nja. Mine arr er minner etter mange års sklitaklinger på grusbane i fotball, noen såkalte "homsetester" som var populært på barne og ungdomsskolen og noen små knivkutt på hendene.. Så det har ikke vært så alt for mye kamp om rettferdighet her i gården. Her går vi mer for beinbrudd og organbetennelser ;)

Lenke til kommentar
Menn har dog fordelen av naturlig 'sminke'. Skjegg/bart og hår på riktige steder

Barbert vekk skjegget, men folk får samme inntrykket ut i fra min adferd. Fattig trøst når jeg bomma fælt i dag og endte med å ta hele skjegget :ph34r:

Hva er det med den greia å ikke fremheve noe for menn ang. sminke, hvorfor aksepter man kvinner med det?

(ikke tenk sosial kondisjonering)

Lenke til kommentar
Så det har ikke vært så alt for mye kamp om rettferdighet her i gården. Her går vi mer for beinbrudd og organbetennelser ;)

Har en del fete arr selv, men av en eller annen grunn ser de så puslete ut på bilder. Irriterende! Ellers ville jeg lastet dem opp til alles fornøyelse!(?)

Husker da jeg var yngre, og mamma skulle vise et av arrene mine til tanta hennes, for at jeg skulle få inntrykket av at ingen la spesielt merke til dem.

Da jeg trakk opp buksebenet snudde hun vekk hodet og sa "nei, æsj, fy!" :love:

Lenke til kommentar
Nja. Mine arr er minner etter mange års sklitaklinger på grusbane i fotball, noen såkalte "homsetester" som var populært på barne og ungdomsskolen og noen små knivkutt på hendene.. Så det har ikke vært så alt for mye kamp om rettferdighet her i gården. Her går vi mer for beinbrudd og organbetennelser ;)

Disse så kalte "homsetestene" trenger du ikke nevne når du sitter i baren. :roll: Men fortell mer om disse organbetennelsene. :fun:

Lenke til kommentar

Arr etter blindtarmbetennelse er liksom ikke SÅ turn-on for damer. Eller arr etter å ha blitt operert i rompa f.eks.

"Dette arret fikk jeg når jeg var idiot som 8-åring og klatra opp på vasken og knuste speilhylla. Skal vi pule nå eller?"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Homsetestene var ikke så ille som de høres ut som. Noen står med et kronestykke og skraper oppe på hånden i to minutter, dersom man sier "au", ble det fortalt på hele skolen at man var homse. Flott opplegg. :p

Organbetennelsene er intet verre enn flere lungebetennelser i en og begge lungene samtidig. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...