No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alene hjemme. Invitere sexy jente over? Mulig vi kline vilt. Why not lzzm? "Wrong, most boys carry dangerous sexual diseases." -Mrs Choksondicks. Det gjør jo ikke Fluffy noe da.. går bare utover dama. Menmen, nå stikker jeg i bursdagsbesøk til en venninne, snakkes ^^ Did you know that all boys can infect you with the HIV virus. Huh? Sex doesn`t seem so fun now, does it=? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bare mine sannheter er absolutte. Tsk. Du har innrømt at jeg alltid har rett. Dangerous Dave er genialt btw Slike ord har aldri forlatt min munn. Løgner, sier jeg deg. LØGNER! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tsk. Du har innrømt at jeg alltid har rett. Dangerous Dave er genialt btw Bak enhver mann står et (idiotisk) kvinnfolk . Skulle ønskej eg var Modalitsu nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tsk. Du har innrømt at jeg alltid har rett. Dangerous Dave er genialt btw Dangerous Dave, hvor har jeg hørt det før? Aner ikke. Er et artig spill jeg spilte for maaaange år siden. Gøy å mimre. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 E'kke noe galt i sminke så lenge det ikke syns, imho! Smart sagt. Hvis man sminker seg og det ikke vises så har man en edge foran alle de andre beilerene fordi man lettere får øyekontakt. Nå er jo jenter helt rå til å legge merke til detaljer, så det kan fort gå feil vei. Har selv fått høre at jeg har "lange øyevipper". Hvem i h.. tenker på sånt til vanlig? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nå er jo jenter helt rå til å legge merke til detaljer, så det kan fort gå feil vei. Har selv fått høre at jeg har "lange øyevipper". Hvem i h.. tenker på sånt til vanlig? Jeg pleier å se folk rett i øynene, så da legger jeg merke til sånne ting ganske fort. Lange øyevipper er hawt btw. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Joda, men de er egentlig ikke så lange. Har en kamerat med mye lenger. Derfor jeg synes kommentaren var så random. Og jeg har 0 peiling på hvor lange øyebryn jenter har, annet enn de jentene jeg ser på veldig kort avstand. Og ja, jeg gir ansiktene deres litt oppmerksomhet også. Endret 23. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nå er jo jenter helt rå til å legge merke til detaljer, så det kan fort gå feil vei. Har selv fått høre at jeg har "lange øyevipper". Hvem i h.. tenker på sånt til vanlig? Jeg pleier å se folk rett i øynene, så da legger jeg merke til sånne ting ganske fort. Lange øyevipper er hawt btw. Alle planteetere(ink. kaniner) har øynene plassert lengre fra hverandre enn hos rovdyr. Dette gir planteeterne den fordelen at de får bedre oversikt over et område, og kan reagere raskere ved et evt. rovdyrangrep. :nerd: Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alle planteetere(ink. kaniner) har øynene plassert lengre fra hverandre enn hos rovdyr. Dette gir planteeterne den fordelen at de får bedre oversikt over et område, og kan reagere raskere ved et evt. rovdyrangrep. :nerd: Er vel derfor jeg reagerer så raskt da.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er vel derfor jeg reagerer så raskt da.. Hvis en fremmed gutt med lite sminke hadde snakket med deg så hadde du ikke lagt merke til det tror jeg. Med folk man kjenner får man før/etter-inntrykket. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alle planteetere(ink. kaniner) har øynene plassert lengre fra hverandre enn hos rovdyr. Dette gir planteeterne den fordelen at de får bedre oversikt over et område, og kan reagere raskere ved et evt. rovdyrangrep. :nerd: Er vel derfor jeg reagerer så raskt da.. Nei, nei, nei. Du reagerer raskere på generelle ting, og kan derfor ikke samtidig gå i detaljene. Med mindre du er en slags mutert planterovdyr lingnende kanin. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er vel derfor jeg reagerer så raskt da.. Nei, den eneste nyttefunksjonen en kanin har, er som fortreffelig mat. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei, nei, nei. Du reagerer raskere på generelle ting, og kan derfor ikke samtidig gå i detaljene. Med mindre du er en slags mutert planterovdyr lingnende kanin. Jeg er nok det. Spiste kjøtt til middag Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Highland Park 12 + Corona Sorte Mand = Bliss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Highland Park 12 + Corona Sorte Mand = Bliss Envy. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Highland Park 12 + Corona Sorte Mand = Bliss Envy. *gni det inn* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Highland Park 12 + Corona Sorte Mand = Bliss Envy. *gni det inn* *tenne på din mor* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 side 8008.. BOOB Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Highland Park 12 + Corona Sorte Mand = Bliss Envy. *gni det inn* *tenne på din mor* Slenge inn Tom Waits - Nighthawks at the Diner i potten. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg er nok det. Spiste kjøtt til middag Har du ikke sett Monthy Python - The Holy Grail? Be afraid, be very afraid. side 8008.. BOOB What if we put two calculators together? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg