L4r5 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har to kategorier for den slags. Emo eller Goth. Eller ladies man. Jeg vet ikke hva jeg synes. Men det hender at jeg sminker meg når det er sommer. I call "Gay!". Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har to kategorier for den slags. Emo eller Goth. Eller ladies man. Jeg vet ikke hva jeg synes. Men det hender at jeg sminker meg når det er sommer. I call "Gay!". Emo, gay. Gay, emo. Nei, det er akkurat det samme. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har to kategorier for den slags. Emo eller Goth. Eller ladies man. Jeg vet ikke hva jeg synes. Men det hender at jeg sminker meg når det er sommer. I call "Gay!". Emo, gay. Gay, emo. Nei, det er akkurat det samme. I disagree. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 I disagree. Dette med bjelke i andres øye osv osv. Og noe jeg tror det var Aristotles som sa om å se seg selv utenfra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 I disagree. Din mening er irrelevant. Du kan få lov til å mene at himmelen er rosa og at havet ikke er vått. Det gjør det ikke noe mindre sant at det er slik likevel. Men, hei, du må få lov til å ta feil du også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Then i have to agree. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alene hjemme. Invitere sexy jente over? Mulig vi kline vilt. Why not lzzm? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Samme hva en sier om pandasminke så er effekt bra. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alene hjemme. Invitere sexy jente over? Mulig vi kline vilt. hva venter du på?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alene hjemme. Invitere sexy jente over? Mulig vi kline vilt. Hva heter han? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 I disagree. Din mening er irrelevant. Du kan få lov til å mene at himmelen er rosa og at havet ikke er vått. Det gjør det ikke noe mindre sant at det er slik likevel. Men, hei, du må få lov til å ta feil du også. For en kjip innstilling til livet. Er alt bare svart og hvitt? Er alle sannheter absolutte? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Utrolig kjedelig å være så utrolig daff når det er überkul konsert i byen atm>< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bare mine sannheter er absolutte. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alene hjemme. Invitere sexy jente over? Mulig vi kline vilt. Why not lzzm? "Wrong, most boys carry dangerous sexual diseases." -Mrs Choksondicks. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bare mine sannheter er absolutte. Hm, det funker jo faktisk hvis du tror 100% på deg selv. Men hvis du av og til tviler litt på deg selv så sliter du Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Alene hjemme. Invitere sexy jente over? Mulig vi kline vilt. Why not lzzm? "Wrong, most boys carry dangerous sexual diseases." -Mrs Choksondicks. Det gjør jo ikke Fluffy noe da.. går bare utover dama. Menmen, nå stikker jeg i bursdagsbesøk til en venninne, snakkes ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Leste så vidt artikkelen. Er det ikke drøyt å si "alle", når det forsatt kan finnes andre gener som ikke er oppdaget? Hele det menneskelige arvematerialet er kartlagt, men vi "skjønner ikke språket". Dermed vet vi ikke hva alt brukes til, men vi vet koden for det. E'kke noe galt i sminke så lenge det ikke syns, imho! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 E'kke noe galt i sminke så lenge det ikke syns, imho! Smart sagt. Hvis man sminker seg og det ikke vises så har man en edge foran alle de andre beilerene fordi man lettere får øyekontakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bare mine sannheter er absolutte. Tsk. Du har innrømt at jeg alltid har rett. Dangerous Dave er genialt btw Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tsk. Du har innrømt at jeg alltid har rett. Dangerous Dave er genialt btw Dangerous Dave, hvor har jeg hørt det før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg