CypheroN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg bor langt unna, men vært der et par ganger. Fin ski-bakke. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 :!: http://www.vgtv.no/?id=20740 Jeg syns stripperen tok det skikkelig sporty! Applaus til ham. Ja jøss. Du burde se "Prankcall til Jan Thomas"! Den er skikkelig kul, og kjempemorsom. Det er helt vilt hvordan de får det til! Prankcall til Jan Thomas var piss. Flere av de andre og. Men jeg er fortsatt av den oppfatning av at stripperen var skikkelig sporty Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen fra Lillehammer her? Flytter dit på mandag, og lurer på om det er noe og ta seg til i området. Er 21 btw ^^ Du har jo Mjøsa da..? Og Lilleputthammer ligger ikke langt unna. Kan stikke opp i hoppbakken også.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Prankcall til Jan Thomas var piss. Flere av de andre og.Men jeg er fortsatt av den oppfatning av at stripperen var skikkelig sporty Etter å ha sett et par av de "snørrunge"-videoene, så har jeg store fordommer mot barn som lager program. Ikke søren om de appellerer til meg på noe vis. Samme med "lag kul softis".. Yeeey "bland krem med cola og frys ned. Hurra cola-is, og kjempegodt!" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen fra Lillehammer her? Flytter dit på mandag, og lurer på om det er noe og ta seg til i området. Er 21 btw ^^ http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=536212 Du har jo de folkene når de kommer ut av fengsel ofc Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hopp, ski, brettsport osv er ikke akkurat noe som fenger meg Hvordan er utelivet? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det snør ute, Baard. Endelig helg! Og det blir en liten tur til Oslo i morgen, så til sverige på handletur. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Oh yes. Snart kan jeg ta helg også. Snart ferdig med å skrive oppgaven min. Er på 12 sider nå. \o/ Blir vel litt GTA IV (muligens RA 3) senere i dag. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Oh yes. Snart kan jeg ta helg også. Snart ferdig med å skrive oppgaven min. Er på 12 sider nå. \o/ Blir vel litt GTA IV (muligens RA 3) senere i dag. Hvordan er RA3 ifht RA2? Et helt nytt spill å sette seg inn i, eller får man teken på RA3 med en gang om man er dreven på 2ern? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) toth: Man lærer seg å spille RA 3 ganske fort om man har spilt andre strategispill (f.eks RA 2 som du nevner). Det er iallfall min erfaring. Ikke nøl med å skaffe deg spillet. Er det noen som har middagsforslag? Er sulten, men det jeg har av mat frister ikke så veldig. Er ikke verdens beste kokk heller, så det er ikke så mange retter jeg klarer å diske opp med! Endret 23. januar 2009 av Sidious Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan steker jeg kyllingkjøttdeig? Helt vanlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan steker jeg kyllingkjøttdeig? Helt vanlig? Jaa? Har funka for meg iaf. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan steker jeg kyllingkjøttdeig? Med store vanskligheter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.aftenposten.no/amagasinet/article2879575.ece Tøft. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jaa? Har funka for meg iaf. Hmm, ganske lett altså . Med store vanskligheter Tydeligvis. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Leste så vidt artikkelen. Er det ikke drøyt å si "alle", når det forsatt kan finnes andre gener som ikke er oppdaget? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Stek på middels sterk varme, og rør om iblant. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.aftenposten.no/amagasinet/article2879575.ece Tøft. For ikke å si, festlig. Fra nå hva skal jeg KUN lese aftenposten. Kansje av og til surfe innom db og vg, for å le av dem. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan steker jeg kyllingkjøttdeig? Samme som vanlig kjøttdeig vil jeg anta. Stek på middels varme (husk margarin, smør eller olje), rør om og del opp med stekespaden etterhvert som det blir gjennomstekt. Hvis du ikke skal ha saus eller lignende må du ha i krydder, ellers vil det ikke smake noe særlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.aftenposten.no/amagasinet/article2879575.ece Tøft. For ikke å si, festlig. Fra nå hva skal jeg KUN lese aftenposten. Kansje av og til surfe innom db og vg, for å le av dem. Har kuttet ut DB og VG for ca 1 års tid siden og jeg savner de ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg