Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 -Mens jeg spiste Du må ha et VIRKELIG godt sovehjerte Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 -Mens jeg spiste Du må ha et VIRKELIG godt sovehjerte Ja =( . Har fått en del klager på det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du må ha et VIRKELIG godt sovehjerte Vel, spising er jo farlig kjedelig. Selv må jeg ha noe å lese eller se mens jeg spiser, hvis ikke så gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kitty, ditto Jeg sover overalt, på alle underlag, hoppende, gående, stående, joggende, kjørende, og det har egentlig ingenting med sykdommen å gjøre (vel, kjørende har vel det, men de andre klarer jeg helt greit uansett), bare ikke på fly riktignok. Sove stående i dusjen er elsk, helt til det blir kaldt, og sove under busker nedenfor Nidarosdomen i Tr.hjem også ^^ Samt i snøen i skauen, på fortau, i myra... Åh, jeg kan preike om søvn og sovesteder i en evighet ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Herreli, som dere skriver! :-| Da jeg var innom i går kveld var det jo ikke mer enn sju sider. O.o Trøtt i dag, Kitty? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, jeg må skrive en halv side om "Ein aktivitet eg likar" På nynorsk til i morgen. Har noen lyst til å gjøre den for meg? Belønning: Mintsjokolade i masser =D Jeg kan gjøre den, men jeg vil ha noe annet enn mintsjokolade for det. Og ingen koffertaktiviteter. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er en av de få som foretrekker sengen jeg da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Senga er best, men du og du, digg å sove i friluft også. Vel, ikke fortauet, det er relativt udigg faktisk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Herreli, som dere skriver! :-|Da jeg var innom i går kveld var det jo ikke mer enn sju sider. O.o Trøtt i dag, Kitty? Nei. Men jeg er daff og syk =/. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sove under stjernene må da være noe av det koseligste som finnes^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er en av de få som foretrekker sengen jeg da. jeg foretrekker også og sove i sengen... selv om jeg en gang sovnet når jeg barberte meg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, dette er som i gamle dager. Kronisk sitte å ctrl + r til det kommer nye innlegg. Ah, elsk <3 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er en av de få som foretrekker sengen jeg da. Det finnes ingen bedre plasser enn sin egen seng å sove i. Ferdig med det! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vell... Kanskje en hotellseng da Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, dette er som i gamle dager.Kronisk sitte å ctrl + r til det kommer nye innlegg. Ah, elsk <3 Smurf, er du avhengig allerede? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vell... Kanskje en hotellseng da Nei de er jo så harde, og så har de ikke ordentlige dyner engang. I en hotellseng kan man gjøre andre ting enn å sove. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, jeg må skrive en halv side om "Ein aktivitet eg likar" På nynorsk til i morgen. Har noen lyst til å gjøre den for meg? Belønning: Mintsjokolade i masser =D Jeg kan gjøre den, men jeg vil ha noe annet enn mintsjokolade for det. Og ingen koffertaktiviteter. Ellers takk, men no er eg godt i gang, men hvis du er god i nynorsk, kanskje eg kan sende den til deg for retting? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hotellsenger er da ikke harde, de er fantastisk gode. Hilton og Embassy Suites har seriøst de diggeste sengene jeg noen gang har sovet i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, dette er som i gamle dager.Kronisk sitte å ctrl + r til det kommer nye innlegg. Ah, elsk <3 Smurf, er du avhengig allerede? Jeg var avhengig fra før av, har hatt drømmer og abstinenser i lang tid om noe slikt, så det var jo ikke akkurat sjokkerende. Nå blir det pause i RPP, så kanskje Metalheart klarer å ta meg igjen (as if), bare konse om dette ^^ Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 smurfen: F5 er lettere Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vell... Kanskje en hotellseng da Nei de er jo så harde, og så har de ikke ordentlige dyner engang. I en hotellseng kan man gjøre andre ting enn å sove. Det finnes da gode hotellsenger også! Har vært borti flere senger man må kave litt for å komme seg opp igjen, siden den er så myk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg