Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri helt likt anime, så noe love hina engang. Ble bare tent og switchet til noe russiske jenter istedet.

Vi var tom for sitroner, så ble bare vanlig vann. Og vannet var helt hvitt første gang eg fylte flasken, er det normalt? Er blitt litt paranoid mot hvite ting etter eg lagde egg for ikke så lenge siden og fant ut at det er sånne sædcelle lignende greier i egg.

Lenke til kommentar

For første gang har jeg glemt sekken min på bussen. Det er vel et dårlig tegn :hm:

Ikke nok med det, men vi har matteprøve i dag, grafer og funksjoner - og da er kalkulator en ting man nesten må ha :( (Jeg vet man klarte seg uten før, er ikke min feil at skolen lærer oss det kun den lette veien. Jeg kan og den mer manuelle veien, men det tar lenger tid og det er ikke sjans i havet for at man finner for eksempel et nøyaktig toppunkt)

Lenke til kommentar
Ikke nok med det, men vi har matteprøve i dag, grafer og funksjoner - og da er kalkulator en ting man nesten må ha (Jeg vet man klarte seg uten før, er ikke min feil at skolen lærer oss det kun den lette veien. Jeg kan og den mer manuelle veien, men det tar lenger tid og det er ikke sjans i havet for at man finner for eksempel et nøyaktig toppunkt)

Du får bare sette deg på do og skjære deg i armen for å glemme smerten, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
For første gang har jeg glemt sekken min på bussen. Det er vel et dårlig tegn :hm:

Ikke nok med det, men vi har matteprøve i dag, grafer og funksjoner - og da er kalkulator en ting man nesten må ha :((Jeg vet man klarte seg uten før, er ikke min feil at skolen lærer oss det kun den lette veien. Jeg kan og den mer manuelle veien, men det tar lenger tid og det er ikke sjans i havet for at man finner for eksempel et nøyaktig toppunkt)

Deriver funksjonen og sett den deriverte lik null?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...