Newt32 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hva skjer hos folk da? Her skal eg gå og lage meg vann snart Hører på musikk, spiller litt Motorstorm innimellom. Laster ned Naruto! Hvem er du btw? Har aldri sett deg før. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er bare meg, er mest her og tattoveringstråden. Hva er så bra med naruto egentlig? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er bare meg, er mest her og tattoveringstråden.Hva er så bra med naruto egentlig? Naruto er bra fordi det er spennende, det er noe å glede seg til og noe å brenne vekk litt tid på. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Aldri helt likt anime, så noe love hina engang. Ble bare tent og switchet til noe russiske jenter istedet. Vi var tom for sitroner, så ble bare vanlig vann. Og vannet var helt hvitt første gang eg fylte flasken, er det normalt? Er blitt litt paranoid mot hvite ting etter eg lagde egg for ikke så lenge siden og fant ut at det er sånne sædcelle lignende greier i egg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Up and jump people! I morgen blir det deilig å ligge litt lenger ass. Kanskje til kl 7. *dra på jobb* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hu, hei. Opp og stå, ja. Jeg har litt tid til overs. Hele fem minutter til å gjøre ingenting før jeg må gå til bussen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mens jeg har flere timer på meg før det er på tide å prøve og vekke kompisen min Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Wahahah, kom nettopp hjem fra siste nattskiftet for denne uka. Fri helt til mandag morgen ahhhhhh. Oj, vent, var det noen som var TRØTTE her? I laugh in your face, for jeg skal legge meg snart Endret 23. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg hater å våkne tidlig når jeg ikke må Men jeg er uthvilt også ... Ja ja. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg våknet nå med ekstremt vondt i ryggen. Hva kan ha skjedd? Klarer knapt å gå. Føles ut som ryggen min er knekt midt på! Endret 23. januar 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Aaaaah! alltid godt å sove 8 timer Kom jo faktisk fem minutter for tidlig på jobb idag og Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 For første gang har jeg glemt sekken min på bussen. Det er vel et dårlig tegn Ikke nok med det, men vi har matteprøve i dag, grafer og funksjoner - og da er kalkulator en ting man nesten må ha (Jeg vet man klarte seg uten før, er ikke min feil at skolen lærer oss det kun den lette veien. Jeg kan og den mer manuelle veien, men det tar lenger tid og det er ikke sjans i havet for at man finner for eksempel et nøyaktig toppunkt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mårn mårn gåttfålk. I dag dinger jeg. Mer korrekt, klokken 00.24 dinga jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) God morgen DNFK... @Egilanso: Gratulerer! Endret 23. januar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ikke nok med det, men vi har matteprøve i dag, grafer og funksjoner - og da er kalkulator en ting man nesten må ha (Jeg vet man klarte seg uten før, er ikke min feil at skolen lærer oss det kun den lette veien. Jeg kan og den mer manuelle veien, men det tar lenger tid og det er ikke sjans i havet for at man finner for eksempel et nøyaktig toppunkt) Du får bare sette deg på do og skjære deg i armen for å glemme smerten, da. Endret 23. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 For første gang har jeg glemt sekken min på bussen. Det er vel et dårlig tegn Ikke nok med det, men vi har matteprøve i dag, grafer og funksjoner - og da er kalkulator en ting man nesten må ha (Jeg vet man klarte seg uten før, er ikke min feil at skolen lærer oss det kun den lette veien. Jeg kan og den mer manuelle veien, men det tar lenger tid og det er ikke sjans i havet for at man finner for eksempel et nøyaktig toppunkt) Deriver funksjonen og sett den deriverte lik null? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Grats med ny level Egil Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mårn mårn gåttfålk. I dag dinger jeg. Mer korrekt, klokken 00.24 dinga jeg Gratulerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Takk takk. Sitter her og feirer med en pose dundersalt nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Takk takk. Sitter her og feirer med en pose dundersalt nå Æsj, det er bare vondt Idag er siste dagen min med langt vanlig hår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg