Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*lage liv*

Det er nok rather vanskelig å lage liv ved å skrive to ord. For å lage liv må du greie å få folks oppmerksomhet. Du får neppe noe oppmerksomhet ved å skrive "*lage liv*" uten at det tilfeldigvis er en bruker i tråden og legger merke til deg. Selvom han legger merke til "*lage liv*", så tror jeg neppe at han vil forsette på ditt påbegynte ønske om å lage liv. Han vil ikke begynne å danse, eller skrive ville setninger eller for å si det sånn, leve livet. Det er ikke som på dansegulvet, hvor DJ'en kan sette på en plate med Rihanna, og alle vil begynne å hoppe opp og ned med ukontrolerte bevegelser som følge av alkoholen. Det går rett og slett ikke ann å lage liv med to ord, man må SKRIKE DET UT, med MASSE ENTUSIASME OG ENERGI I SEG. Det oppnår du ihvertfall ikke ved å skrive "*lage liv*" med SMÅ BOKSTAVER! Å nei, for å lage liv må man kunne SKRIKE DET UT, eller hoppe opp og ned i ukontrolerte bevegelser sånn at alle andre vil følge etter, og dermed lage liv. Å lage liv, min mann, da må du ha mot, entusiasme og energi. La oss kalle det for den hellige MEE-regelen. Hvis du da har oppfylt alle kravene som står i MEE-regelen, ja da har du klart å lage liv. "*lage liv*" inneholder ikke EN ENESTE av disse kravene. Dessuten så kan du ikke beordre andre til å bli med på å lage liv. Det er ikke sikkert de vil! Kanskje de skal spise! Da har du ikke sjangs, for da skal de jo spise, og dermed være borte fra forumt.

Fohh, å lage liv er en kunst! Det er en lidenskap! Det er en ting man kan brenne for! Det er en ting man kan gjøre i felleskap! "Hei, vil du være med å spise en pizza på Dollys for å få et koselig fellesskap?" "Nei, jeg vil heller LAGE LIV!"

Å lage liv, er noe Einstein kunne funnet på å gjort, bare fordi han har intelligensen til å forstå hvordan man lager liv. Men jeg tror neppe han hadde motet, for jeg tipper at han var en ganske stusselig og "upopulær" mann pga den fantastiske høye intelligensen. Derfor er det egentlig svært få som greier å lage liv bare ved hjelp av disse tre kravene. En DJ bruker for eksempel Rihanna, høy musikk, og dårlig miksing til å lage liv. Om du tenker deg om, så ville det kanskje ikke gått ann å lagd liv på Karl Johans gate bare ved å ha mot, entusiasme og energi. Hvilken som helst hore har sikkert mot, entusiasme og energi (ok, kanskje ikke det første, men ihvertfall det siste!), men det blir BARE IKKE LIV! Man trenger noe spesielt, noe ekstremt, men likevel tilfeldig.

Å lage liv er en kunst, ja det er en lidenskap, ja det er en ting man brenner for, men det er neimen ikke så mange som klarer det. Jeg har greid det mange ganger, men det er fordi jeg er så spesielt kul! Du kan f.eks sammenligne meg med Johnny Bravo, kvinnene elsker meg! Jeg kan stå midt i offentligheten og bruke motet mitt, entusiasmen min og energien min til å få alle til å hoppe vilt omkring i ukontrolerte bevegelser! Men det er meg da... Men back to topic. Å lage liv er noe dere alle burde øve på, så gå ut, midt i gata, og LAG LIV! Bruk motet deres, entusiasmen deres og energien deres til å SKRIKE UT: Let there be LIVE! Du vil etterhvert få teken på det, og bli den kuleste "livlageren". PRØV DET!

Nå, hva synes dere?

Lenke til kommentar

Utrolig dårlig forsøk, hvertfall.

Faktisk, når jeg tenker meg om, energien du brukte på å skrive innlegget over, inkludert tankekraft, kunne drevet en dynamo som ville gitt en middels afrikansk landsby nok til både TV og parabol. I to UKER!

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Utrolig dårlig forsøk, hvertfall.

Faktisk, når jeg tenker meg om, energien du brukte på å skrive innlegget over, inkludert tankekraft, kunne drevet en dynamo som ville gitt en middels afrikansk landsby nok til både TV og parabol. I to UKER!

What? Satt her i 10 minutt, 10 minutt av mitt liv, til å skriv det innlegget. De 10 minuttene vil jeg aldri få igjen, så.....AAAH!!

Crap.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...