MSg Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Hva er så galt å si "mora di" til en innvandrer Sikkert av samme grunn som at man ikke skal si neger til folk som er negere. Selv plager det meg mindre at folk kaller meg guling, selvom jeg ikke er gul. Min mor er fra Sør-Korea, så er jo halvt guling Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Hva er så galt å si "mora di" til en innvandrer Ære og respekt. De som var på skolen min ble ihvertfall sure når en nevnte mora di til de, uavhengig av årsak. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Hva er så galt å si "mora di" til en innvandrer Ære og respekt. De som var på skolen min ble ihvertfall sure når en nevnte mora di til de, uavhengig av årsak. Det er jo bare teit Hva er så galt å si "mora di" til en innvandrer Sikkert av samme grunn som at man ikke skal si neger til folk som er negere. Selv plager det meg mindre at folk kaller meg guling, selvom jeg ikke er gul. Min mor er fra Sør-Korea, så er jo halvt guling Vis du er en guling, da er jeg svart Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg var da ikke frekk, han sa jo at han hatet innvandrere og at mora er innvandrer - ergo, han hater mora si. Det er jo ren logikk. Du kan ikke si "mora di" til en innvandrer, uansett setting. Noe annet ville vært ren og skjær rasisme, og da kommer Kristin med nye uttalelser som straffer seg i media. Hva mener du, jeg blir forvirret ... Mener du at jeg ikke kan si "mora di", men at å gjøre noe annet er ren rasisme? Jeg skrevet, "mammaen din" eller "det kvinnelige opphavet ditt"? Hvis innvandrere har et problem med det norske ordet "mora", som er den bestemte formen av ordet "mor", så får det stå for deres regning. Jeg har store problemer med ordene Allah og Muhammed, likevel fortsetter innvandrere å bruke disse ordene, ren og skjær rasisme? Pfft. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg lagde en tråd om dette en stund tilbake, og ingen mente det lå no rasistisk å si mora di... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 fargoth, den der er så kul. Hvor er den fra? Jeg vet jeg har sett den før ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 fargoth, den der er så kul.Hvor er den fra? Jeg vet jeg har sett den før ... Du så den her inne på nyttårsaften antageligvis, bare da var det nyttårsraketter...Pluss at ejg tror den er på /b/ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Vis du er en guling, da er jeg svart Haha, men jeg er faktisk halvt gul. Men det synes ikke :!: Og jeg syntes jeg så antydninger til litt negerfakter på deg ja Må ha vært den mørkge huden og dialekten som satte meg på sporet. :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Du hater altså mora di? Wallabaja. DU ikke være frekk mot bror! Hente fette' å bahnke daj! Jeg var da ikke frekk, han sa jo at han hatet innvandrere og at mora er innvandrer - ergo, han hater mora si. Det er jo ren logikk. Barn av asylsøkere da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Kjeeeeeeeeeedelig å skrive prosjektplan. And I misses my pus. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 fargoth, den der er så kul.Hvor er den fra? Jeg vet jeg har sett den før ... Den stammer vel opprinnelig fra 4chan om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 fargoth, den der er så kul.Hvor er den fra? Jeg vet jeg har sett den før ... Den stammer vel opprinnelig fra 4chan om jeg ikke tar feil. Det den gjør, og det er det jeg sa Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 :!: Genialt bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Så populært det ble å poste bilder av b-real Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Han er så kjekk vet du Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Det er hårveksten som gjør det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 ...eller mangelen på sådan. *humre for meg selv og leite opp kjemoterapi-bildet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Vi så alle bildene av b-real for noen dager siden, der alt av ansiktshår var photoshoppet vekk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg