Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan godt "kjippe" ut tvn til meg. Adresse kan sendes på PM :p

 

Dersom det ikke er en bilderørstv da... :ermm:

Haha, den TV'n jeg har nå er min onkels, så han vil sikkert ha den tilbake igjen =/ Hvis ikke kunne du godt fått den av meg. Skal huske på deg til neste gang jeg skal bytte TV ;)

Lenke til kommentar

For de som vil ha mer info, så var planen og kjerneborre inn i betongtrappen, oppe og nede, slik at hele trappen vil kolapse sammen når den sprenges... Muligens jeg heller burde gå for dynamitt, siden jeg allerede har litt kjenskap til dette allerede... så etter litt rask tankevirksomhet så trenger jeg vell ikke mer enn rundt 1kg dynamitt, siden jeg har tenkt til og støpe dette inn, slik at det blir tett, og trykket fra dynamitten da vil mer eller mindre knuse trappen innenfra...

 

vil da plasere ladningene som 4, 250 grams ladninger. 2 oppe, og 2 nede...

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
For de som vil ha mer info, så var planen og kjerneborre inn i betongtrappen, oppe og nede, slik at hele trappen vil kolapse sammen når den sprenges... Muligens jeg heller burde gå for dynamitt, siden jeg allerede har litt kjenskap til dette allerede... så etter litt rask tankevirksomhet så trenger jeg vell ikke mer enn rundt 1kg dynamitt, siden jeg har tenkt til og støpe dette inn, slik at det blir tett, og trykket fra dynamitten da vil mer eller mindre knuse trappen innenfra...

 

vil da plasere ladningene som 4, 250 grams ladninger. 2 oppe, og 2 nede...

Hvor i landet befinner trappen seg?
Lenke til kommentar
Da mangler du 19 for og få diplom, NESTE!

Har flere venner som nok har mer enn 20.

Med besteforeldre/foreldrene oppvokst i konservativ religiøs menighet hvor prevansjon er fyfy, blir det fort antall. Har 3 kamerater med 10+ søsken.

Selv har jeg.. 6 fettere og.. 8 kusiner.

 

Du får tilsendt diplim i løpet av noen dager.

Takk for svaret.

 

Mvh

FKF

 

 

(FettereKusinerForbundet)

Lenke til kommentar
Jeg var da ikke frekk, han sa jo at han hatet innvandrere og at mora er innvandrer - ergo, han hater mora si. Det er jo ren logikk.

Du kan ikke si "mora di" til en innvandrer, uansett setting. Noe annet ville vært ren og skjær rasisme, og da kommer Kristin med nye uttalelser som straffer seg i media.

Lenke til kommentar
Jeg var da ikke frekk, han sa jo at han hatet innvandrere og at mora er innvandrer - ergo, han hater mora si. Det er jo ren logikk.

Du kan ikke si "mora di" til en innvandrer, uansett setting. Noe annet ville vært ren og skjær rasisme, og da kommer Kristin med nye uttalelser som straffer seg i media.

Hva er så galt å si "mora di" til en innvandrer :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...