Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har totalt 3 fettere og 3 kusiner... Eller som jeg kaller det. Jeg har 6 søskenbarn totalt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Oh yeah. Snaue timen igjen av forelesninga, deretter bärer det hjem og på trening. Etter treninga tar jeg faktisk helg! Herlig! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ojoj, liker det de sier om den ene TV-en på salg. 32" ... , med HDMI og "gode spesifikasjoner". Den må jo være bra. Ja, da er den veldig bra. Bestilte meg TV i går btw ^^ Blir smud å kunne kjippe ut 32" og få inn noe større. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan godt "kjippe" ut tvn til meg. Adresse kan sendes på PM Dersom det ikke er en bilderørstv da... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du kan godt "kjippe" ut tvn til meg. Adresse kan sendes på PM Dersom det ikke er en bilderørstv da... Haha, den TV'n jeg har nå er min onkels, så han vil sikkert ha den tilbake igjen =/ Hvis ikke kunne du godt fått den av meg. Skal huske på deg til neste gang jeg skal bytte TV Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 HVor får jeg tak i nok c4 til og sprenge en betongtrapp i en blokk? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) For de som vil ha mer info, så var planen og kjerneborre inn i betongtrappen, oppe og nede, slik at hele trappen vil kolapse sammen når den sprenges... Muligens jeg heller burde gå for dynamitt, siden jeg allerede har litt kjenskap til dette allerede... så etter litt rask tankevirksomhet så trenger jeg vell ikke mer enn rundt 1kg dynamitt, siden jeg har tenkt til og støpe dette inn, slik at det blir tett, og trykket fra dynamitten da vil mer eller mindre knuse trappen innenfra... vil da plasere ladningene som 4, 250 grams ladninger. 2 oppe, og 2 nede... Endret 22. januar 2009 av Espen pai Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 For de som vil ha mer info, så var planen og kjerneborre inn i betongtrappen, oppe og nede, slik at hele trappen vil kolapse sammen når den sprenges... Muligens jeg heller burde gå for dynamitt, siden jeg allerede har litt kjenskap til dette allerede... så etter litt rask tankevirksomhet så trenger jeg vell ikke mer enn rundt 1kg dynamitt, siden jeg har tenkt til og støpe dette inn, slik at det blir tett, og trykket fra dynamitten da vil mer eller mindre knuse trappen innenfra... vil da plasere ladningene som 4, 250 grams ladninger. 2 oppe, og 2 nede... Hvor i landet befinner trappen seg? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvor i landet befinner trappen seg? Trappen befinner seg i 5 etg i en blokk, på Sunde like utenfor stavanger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Da mangler du 19 for og få diplom, NESTE! Har flere venner som nok har mer enn 20. Med besteforeldre/foreldrene oppvokst i konservativ religiøs menighet hvor prevansjon er fyfy, blir det fort antall. Har 3 kamerater med 10+ søsken. Selv har jeg.. 6 fettere og.. 8 kusiner. Du får tilsendt diplim i løpet av noen dager. Takk for svaret. Mvh FKF (FettereKusinerForbundet) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Blir det trøstepremie ? For en stakkar med en fetter og tre kusiner Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har 2 fettere, hva min biologiske fars familie har holdt på med siden etter jeg fyllte 1 år vet jeg ikke Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har hmmmm... 4 Fettere Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 vent, jeg har 10 fettere, glemte 3 isted Oo Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du hater altså mora di? Wallabaja. DU ikke være frekk mot bror! Hente fette' å bahnke daj! Jeg var da ikke frekk, han sa jo at han hatet innvandrere og at mora er innvandrer - ergo, han hater mora si. Det er jo ren logikk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Du hater altså mora di? Wallabaja. DU ikke være frekk mot bror! Hente fette' å bahnke daj! Jeg var da ikke frekk, han sa jo at han hatet innvandrere og at mora er innvandrer - ergo, han hater mora si. Det er jo ren logikk. Ouch! +1 til Nikka! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg var da ikke frekk, han sa jo at han hatet innvandrere og at mora er innvandrer - ergo, han hater mora si. Det er jo ren logikk. Du kan ikke si "mora di" til en innvandrer, uansett setting. Noe annet ville vært ren og skjær rasisme, og da kommer Kristin med nye uttalelser som straffer seg i media. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg var da ikke frekk, han sa jo at han hatet innvandrere og at mora er innvandrer - ergo, han hater mora si. Det er jo ren logikk. Du kan ikke si "mora di" til en innvandrer, uansett setting. Noe annet ville vært ren og skjær rasisme, og da kommer Kristin med nye uttalelser som straffer seg i media. Hva er så galt å si "mora di" til en innvandrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg