Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
God morgen kafeen! I natt sov jeg litt over en time på natt-toget.

 

God natta kafeen. Nå skal jeg ta igjen litt søvn. Love you all, but especially Anfall. :love:

God natt pus. :love:

Lenke til kommentar
Nja. Såkalt ivrig. Er vel vei minst en gang i uka. Såpass at jeg nesten vurderer å kjøpe meg sko. Har dere bowling i Gol eller må dere dra på 2-banern i Heimsedal?

 

Er bane på Pers. Visste ikke at det var i Hemsedal engang.

Spiller i 2. divisjon i bedriftsserien her.

 

 

Goooooooood morgen! Andre enn meg som la seg halv 11...?

 

Jepp, halv 11 er et fortreffelig tidspunkt å legge seg på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Nja. Såkalt ivrig. Er vel vei minst en gang i uka. Såpass at jeg nesten vurderer å kjøpe meg sko. Har dere bowling i Gol eller må dere dra på 2-banern i Heimsedal?

 

Er bane på Pers. Visste ikke at det var i Hemsedal engang.

Spiller i 2. divisjon i bedriftsserien her.

 

Det er bane på Skisenteret der. Har jo vært noen kvelder på Pers selv (ikke overnattet), men visste ikke at det var bane der. :hmm: Jeg vurderer å melde meg på bedriftsserie selv, men får nesten se hvor mange andre her på bruket som joiner.

Lenke til kommentar
hva er det du og hu dama di gjør? :confused:

Vi er på skolen nå begge to :ermm:

 

haha...Og jeg har ikke hatt internett hjemme denne måneden engang :blink: Må være min aktivitet her på forumet her på skolen som har tellt no veldig :p

Jeg trodde jeg var mye på forumet. :p

Jeg er her ganske mye jeg også ;) Bare at jeg er aktiv på andre deler av forumet også, du er jo nesten bare her inne :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hah! Det er bror din som står for banginga slik at du kan få være på forumet :p

 

Og hu bare "en same er jo en same, så det går for det same det"

 

:rofl: Gosjameg, jeg ler meg i hjæl.... :ermm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Det er bane på Skisenteret der. Har jo vært noen kvelder på Pers selv (ikke overnattet), men visste ikke at det var bane der. :hmm: Jeg vurderer å melde meg på bedriftsserie selv, men får nesten se hvor mange andre her på bruket som joiner.

 

Er bane i kjelleren, rett forbi inngangen til Tropicana.

Var en liten overgang å rykke opp til 2. div. (Vant 3. forrige sesong) Og det hjelper ikke at vi spiller som idioter fra tid til annen. Forrige runde hadde jeg 179, 175 og så 119 på siste serie. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...