Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hvor patetisk er en maskin når den ikke klarer å gjenkjenne en 10 år gammel standard USB hjul-mus? Og ikke klarer å finne nye drivere fordi de er så gamle de er tatt ut av distribusjon? Ikke klarer den å finne via Windows-nett, ikke fra win-cd, og ikke på disken.

Skjønner den ikke at det er herk å spille Red Alert 2 med touchpad? :realmad:

xD

Wow, you've been SO helpful! Thanks, mate!

 

:p

 

Erke du IT-dude? Fiks musa mi!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hagens sto opp klokka 6 i dag som alle andre dager... Begynner å bli passe lei av det! I morgen er det nynorsk skriving. Det kan bli morosamt å sjå korleis det gjeng. Så i dag er det førbereding. :ermm:

 

Hvor patetisk er en maskin når den ikke klarer å gjenkjenne en 10 år gammel standard USB hjul-mus? Og ikke klarer å finne nye drivere fordi de er så gamle de er tatt ut av distribusjon? Ikke klarer den å finne via Windows-nett, ikke fra win-cd, og ikke på disken.

Skjønner den ikke at det er herk å spille Red Alert 2 med touchpad? :realmad:

 

Prøvd diskett? :whistle:

Lenke til kommentar
Hvor patetisk er en maskin når den ikke klarer å gjenkjenne en 10 år gammel standard USB hjul-mus? Og ikke klarer å finne nye drivere fordi de er så gamle de er tatt ut av distribusjon? Ikke klarer den å finne via Windows-nett, ikke fra win-cd, og ikke på disken.

Skjønner den ikke at det er herk å spille Red Alert 2 med touchpad? :realmad:

xD

Wow, you've been SO helpful! Thanks, mate!

 

:p

 

Erke du IT-dude? Fiks musa mi!

Hehe, er garantert noen som har en gammel musedriver. Hva heter den ? :p

Lenke til kommentar
Den heter Logitech First/Pilot USB mouse.

..men jeg tror ikke feilen ligger der, feilen ligger i drivere for "enheter for menneskelig grensesnitt". Jeg prøvde å plugge i en trådløs optisk microsoft(!)-mus og, får samme feilen.

Problemer med USB kanskje ? :)

 

Eller prøv å installere denne :

 

http://www.soft32.com/Download/Free/Logite...4-177606-1.html

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Ja, antar det egentlig ligger i USB'n.. Selv om det ser greit ut i enhetsbehandling.

 

Er den soft32 til å stole på? Jeg har stusset litt på den noen ganger. Men hvis den er trygg er det jo et fint alternativ til driverguide..

Prøv å oppdatere USB driver. Funker ikke det prøver du soft32. Evnt vent litt til, så kan jeg se om jeg finner andre sider som jeg er 100% sikker på :)

Er bare 75-85% sikker på soft32 ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Mårn mårn... Klarte å holde meg tilnærmet pc-fri etter jobb i går da. Noen snarturer innom når jeg kom hjem bare. Dro rett på bowling og persa med 157. Så det går oppover. Merkelig nok var det når kompisene dro hjem at jeg begynte å komme inn i gamet som vanlig :p

 

Oioi, flere som bowler. :thumbup:

 

Nja. Såkalt ivrig. Er vel vei minst en gang i uka. Såpass at jeg nesten vurderer å kjøpe meg sko. Har dere bowling i Gol eller må dere dra på 2-banern i Heimsedal?

Lenke til kommentar
Hvor patetisk er en maskin når den ikke klarer å gjenkjenne en 10 år gammel standard USB hjul-mus? Og ikke klarer å finne nye drivere fordi de er så gamle de er tatt ut av distribusjon? Ikke klarer den å finne via Windows-nett, ikke fra win-cd, og ikke på disken.

Skjønner den ikke at det er herk å spille Red Alert 2 med touchpad? :realmad:

 

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/44719 :roll: ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...