Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Åjoda, selvironi er den beste ironi. Men hva om skaden er skjedd med gaffelen? Hva da? Er det en skje, eller en gaffel? Hvor er Eplefe da? Da er den det den vil, alt etter humøret. ^^ Det hun prøver å si er at hun kommer til å voldta deg. Finnes det noen/noe som Unni ikke voldtar? Tydeligvis gafler. (Regner med Nie = Unni?) Nie=Unni ja, og hun skulle ønske at folk slutta å bruke tardenavnet (Unni). oO Hun voldtar foresten ikke noe som helst. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Det hun prøver å si er at hun kommer til å voldta deg. Finnes det noen/noe som Unni ikke voldtar? Nei, det tviler jeg på. Og jeg må bare legge denne kjekke samtalen mellom meg og Nie til: Lena sier: hvor ofte får du en trang til å rive klærne av folk? Inadequate [unni/Nie] (The bet is on!) sier: Hver gang jeg ser folk? Lena sier: hvem som helst? Inadequate [unni/Nie] (The bet is on!) sier: Neeei, sant nok. Inadequate [unni/Nie] (The bet is on!) sier: Jeg har enda ikke hatt lyst å rive klærne av Elin, fx. Lena sier: Torill da? Ester? Lena sier: Helge? Lena sier: Monica? Inadequate [unni/Nie] (The bet is on!) sier: Torill? Selvsagt! Monica? Selvsagt! Ester? HELL YEAH! Inadequate [unni/Nie] (The bet is on!) sier: Men nei takk til helge. Lena sier: xD Lena sier: HELL YEAH!" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Før Nie voldtar meg, er hun heit? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Folk trenger ikke vite at jeg vil rive klærne av nesten alle lærerene mine. xD Før Nie voldtar meg, er hun heit? Nei. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Okei, nå er jeg her. Men jeg skulle ønske jeg ikke var her. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Du er genial, anfall (ja, jeg bruker anfall nå!) Men natta på meg nå ^^ Good night every one! Endret 18. januar 2008 av dismayed Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 heheheh Den der var faktisk veldig bra Anfall! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Nei. x) Jeg er dypt skuffet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 heheheh Den der var faktisk veldig bra Anfall! =D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Nei. x) Jeg er dypt skuffet Har hun på MSN nå, hun er 38 år gammel. Rynkete og jævlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Nei. x) Jeg er dypt skuffet Synd for deg! Synd for deg! =D (Faen, nå fikk jeg lyst å se Istid... ) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Eg svettar på føttane! x] Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Har hun på MSN nå, hun er 38 år gammel. Rynkete og jævlig. Ikke diss rynkene mine! O_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Nei. x) Jeg er dypt skuffet Ikke hør på henne :O Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Har hun på MSN nå, hun er 38 år gammel. Rynkete og jævlig. Uæææ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Har hun på MSN nå, hun er 38 år gammel. Rynkete og jævlig. Uæææ Ja, jeg er IKKE 17 altså, jeg lover. =D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Da er den det den vil, alt etter humøret. ^^ Du gjør da en her forutsetning for å bevise påstanden. Skamme seg! Nie=Unni ja, og hun skulle ønske at folk slutta å bruke tardenavnet (Unni). oOHun voldtar foresten ikke noe som helst. x) Unni? K9z! Okei, nå er jeg her. Men jeg skulle ønske jeg ikke var her. Det kan vi gjøre noe med. Alastor?? Nei. x) Jeg er dypt skuffet Just put a paperbag over that shit Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Har hun på MSN nå, hun er 38 år gammel. Rynkete og jævlig. Uæææ beklager.. Er like sjokka selv her.. hun viste seg selv på webcam, satt å broderte gardiner.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Ikke hør på henne :O Ikke oppmuntre folk til å ikke høre på meg, din. Din... DIN FJØSTØS! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, jeg er IKKE 17 altså, jeg lover. =D Og jeg har levd en løgn alle disse dagene Jeg klarer ikke mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg