Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:wallbash::realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

 

Windows er noe herk! Har køddet rundt med Windows 7 i flere timer idag. Fryser av en eller annen merkelig grunn under instalasjonen. Sånt liker jeg ikke, derfor gir jeg ikke opp. Men nå har jeg prøvd "alt" - det funker ikke.

 

Vistainstalasjonen tar tid :(

Prøvd en annen build?
Lenke til kommentar

DVD-en er grei, windows sjekker slikt under instalasjonen siden vista-instaleren ble lansert. Samme resultat og om jeg tar instalasjon fra iso-en. 32bit er ikke ett alternativ.

 

Verken skjermkort eller andre pcikort har noe med problemet å gjøre. Bios-innstillingene skal være safe. Utrolig nok så tar det lenger tid før det fryser om jeg beveger musen konstant.

 

Glemte selvfølgelig å koble fra linuxdisken, så grub er teppebombet til steinalderen. Vistadvd-en min hjalp lite når jeg var avhengig av å slette partisjonen for å prøve på nytt samtidig som jeg hadde viktige ting der.

 

Nei, skulle ønske jeg levde i steinalderen, ingen datamaskiner :p

Lenke til kommentar
Og da var sp\rsm'let, gratis vista business, men med stress for msdnaa-konto hvert semester, eller kj\pe en billig vistalisens?

MSDNAA definitivt. Du trenger jo ikke opprette MSNDAA-konto oftere enn du skal reinstallere. Vista slutter ikke å funke bare fordi tiden går ut, du bare får ikke reinstallert før du har fiksa kontoen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mårn mårn... Klarte å holde meg tilnærmet pc-fri etter jobb i går da. Noen snarturer innom når jeg kom hjem bare. Dro rett på bowling og persa med 157. Så det går oppover. Merkelig nok var det når kompisene dro hjem at jeg begynte å komme inn i gamet som vanlig :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...