Bytex Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Sånn er det å bli gammel, da lever man på gamle historier. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 I noticed. Gleder meg til jeg blir sånn forumonkel som Bytex. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Mah. Biler er skumle. Jeg gruer meg til å begynne å kjøre. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Mah. Biler er skumle. Jeg gruer meg til å begynne å kjøre. Jeg gleder meg til å begynne å kjøre! Har allered prøvekjørt litt rundt omkring i 1. gir Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Mah. Biler er skumle. Jeg gruer meg til å begynne å kjøre. Hvis jeg lover å holde meg unna veiene mens du kjører da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Kjøre er vanskelig, føler meg ikke veldig trygg der jeg sitter i en stygg SUV og tråkker meg fremover. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Mah. Biler er skumle. Jeg gruer meg til å begynne å kjøre. Hvis jeg lover å holde meg unna veiene mens du kjører da? Hm. Fortsatt skummelt. Problemet er vel at jeg ikke stoler på meg selv bak rattet på en bil Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Er ikke så ille. De fleste tilfellene av drittkjøring er fordi jeg ikke helt har hatt kontroll, eller blitt hindret av lys e.l. Å ja. Du høres ut som en god sjåfør. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Hm. Fortsatt skummelt. Problemet er vel at jeg ikke stoler på meg selv bak rattet på en bil Det kommer seg så fort du har kjørt en del. Jeg var heller ikke høy i hatten de første gangene bak rattet, men etter x-tusen kilometer så gikk det greit. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Flott, de har flytta Fringe' sendetid fra torsdag 21:30 til SØNDAG, TI OVER HALV TOLV! Utrolig sinnsykt føkkers lameass! GrrrraaOOOOWWRR! *sedate self* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 So? Last ned episodene og se dem selv når du vil. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 *tester den nye avataren min* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Hmm, kanskje på tide å rote frem den gamle avataren igjen? På den andre siden varer jo julen helt til påske. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 *tester den nye avataren min* OOOOOOH! Brife brife Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, jeg brifer med avataren min. Derfor skal jeg skrive masse innlegg over heele diskusjon.no, slik at alle kan se meg Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er kjempeglad!:D:D Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 *Gjesp* Slitsomt med kveldsforelesninger, men på den lyse siden er det jo helg snart. Hells yeah. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Samme bilde bare større? Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) So? Last ned episodene og se dem selv når du vil. Ja selvfølgelig. Dette var jo hovedpoenget mitt da. Det kom ikke så klart frem. Hvordan kan jeg gå videre med det her? Noe TVnorgeforum eller noe slikt jeg kan klage på? Syntes strengt tatt det er en ganske sentral sak, i en verden hvor piratisering blir et stort problem for industrien. Pluss, da får jeg klaget fra meg og argumentert litt fra meg, det trenger jeg. Hvordan de mister seere, og hvordan de jeg GLEDER meg til å krangle! Hvis jeg kan det noe sted, da. Endret 21. januar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er trøtt jeg. Sovetiiiid. God natt ppl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg