Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjedelig? Jeg var nærmest paralysert av frykt foran hver kjøretime. Og jeg måtte ha over 30.

 

Jeg kjører omtrent en gang i uka med stefaren min. De første gangene var det litt gøy, for da måtte jeg huske å gire opp og ned, og han fortalte meg og jeg fikk lære noe nytt. Nå er det bare å kjøre en tur, uten at noen av oss sier et kvekk, parkere og gå inn igjen. Alt går mye mer automatisk.

Lenke til kommentar

En gang på vinteren skulle jeg rygge ut fra kjøreskolen. Gikk gjennom hele lista, justerte setet, speilene, bilbelte på, langlys av osv..så satte jeg igang og rygge.

 

Så dundra kjørelærern inn bremsa. Jeg satt der som en tosk og lurte på hva jeg hadde glemt. Så sier han tørt:

 

"Du syns ikke det hadde vært en fordel å se noe ut frontruta før vi kjører?"

 

Hele frontruta var dekket av snø. Hadde null og niks øvelseskjøring før jeg startet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hahahha, har aldri hatt noe trøbbel med kjøringa. Bare kjører på hele tiden. Var en gang jeg kjørte som en jævel rett over et kryss på rødt, men det var helt jævla bekmørkt, og like etterpå kom det to folk som gikk på tur uten refleks rett bak en bil jeg kjørte forbi og jeg så dem ikke. Var ikke mange cm-ene fra å meie dem ned.

Lenke til kommentar
Hahahha, har aldri hatt noe trøbbel med kjøringa. Bare kjører på hele tiden. Var en gang jeg kjørte som en jævel rett over et kryss på rødt, men det var helt jævla bekmørkt, og like etterpå kom det to folk som gikk på tur uten refleks rett bak en bil jeg kjørte forbi og jeg så dem ikke. Var ikke mange cm-ene fra å meie dem ned.

Du høres litt bad-ass ut. Pleier du å tute på gamle damer som går ned trapper med sine skranglende bein og?

Lenke til kommentar
Jeg kjører omtrent en gang i uka med stefaren min. De første gangene var det litt gøy, for da måtte jeg huske å gire opp og ned, og han fortalte meg og jeg fikk lære noe nytt. Nå er det bare å kjøre en tur, uten at noen av oss sier et kvekk, parkere og gå inn igjen. Alt går mye mer automatisk.
Du får tråkke litt mer på gassen :p
Lenke til kommentar

Greide også å kjøre utfor veien på vinteren rett utenfor videregående skolen jeg gikk på. I storefri. I en selvlysende gul førerskolebil.

 

Veien heller feil vei akkurat i krysset, så jeg hadde litt for stor fart og sladdet ut i grøfta mens ALLE sto ute og så på.

Kom såklart 30 stk springende opp for å se hvem "idioten" var, og bokstavelig talt kasta bilen opp på veien igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...