Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En metode som faktisk kan fungere er å skrive LANGE og velformulerte leserinnlegg om engasjerende saker og sende inn i avisene slik at det kommer på trykk. Og nederst så kan man skrive sånn: "Innvendinger til det jeg har skrevet? Registrer deg på diskusjon.no og si det til meg"

Lenke til kommentar
fargoth: Så vi er i det bitre hjørnet i dag? :)
Neida, men jeg gråter meg i søvn for hver dag som går ettersom forum.hardware.no nå er i himmelriket og den generelle kvaliteten på diskusjon.no nærmer seg IT-avisen og VGD med stormskritt. Diskusjon.no burde ikke fokusere på å bli størst, det burde fokusere på å bli best. Jeg mener alle kategorier som ikke har med IT å gjøre burde kuttes bort eller separeres til et eget forum, at 90% av artikkelforfatterne for hardware.no burde sparkes til fordel for en innkvotering av de få gjenværende resursbrukerne på forumet og at forumrelatert innsats i form av guider, tester, informasjonstråder osv burde belønnes med ros og produkter. Ja til fornerding, nei til kapitalistisk ekspansjon. Jeg venter bare på at hele konseptet skal sprekke som en boble, noe som vil tvinge frem en tilbakegang til den opprinnelige hardware-orienterte basisen. Jeg var en av dem som ikke gråt når kulturo.no ble nedlagt.
Lenke til kommentar
En metode som faktisk kan fungere er å skrive LANGE og velformulerte leserinnlegg om engasjerende saker og sende inn i avisene slik at det kommer på trykk. Og nederst så kan man skrive sånn: "Innvendinger til det jeg har skrevet? Registrer deg på diskusjon.no og si det til meg"

Jeg stemmer for at TWFA drar igang et skikkelig leserinlegg!

Lenke til kommentar
I dag skal jeg

...

begynne på sesong 2 av Heroes dersom dama har fått ræva i gir og sett ferdig siste episodene av sesong 1 :p

 

Skal prøve å sitte minimalt på pcn etter jobb i dag. Prøver å ha en såkalt pc-fri dag i uka... i alle fall en svært så begrenset en :p

 

Skal du ha deg en PC-fri dag må du jaggumeg holde deg unna TVen og portables også.

 

Neida, men jeg gråter meg i søvn for hver dag som går ettersom forum.hardware.no nå er i himmelriket og den generelle kvaliteten på diskusjon.no nærmer seg IT-avisen og VGD med stormskritt. Diskusjon.no burde ikke fokusere på å bli størst, det burde fokusere på å bli best.

 

Det er bare å glemme det. Når et forum får en så stor brukermasse som det har nå ender det opp i spam, ugjennomtenkte innlegg og de samme temaene gang på gang. Ta samlivsdelen for eksempel, skremmende mange "ensom" og "forelsket, hjelp!" - tråder, selv om alle er kliss like, og det står det samme i alle rådene. Likevel drøsser de samme spørsmålene inn gang på gang.

 

Om man kun skal ha kvalitetsposter og interessante debatter må forumet være lukket.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Det er bare å glemme det. Når et forum får en så stor brukermasse som det har nå ender det opp i spam, ugjennomtenkte innlegg og de samme temaene gang på gang. Ta samlivsdelen for eksempel, skremmende mange "ensom" og "forelsket, hjelp!" - tråder, selv om alle er kliss like, og det står det samme i alle rådene. Likevel drøsser de samme spørsmålene inn gang på gang.

 

Om man kun skal ha kvalitetsposter og interessante debatter må forumet være lukket.

Nettopp derfor mener jeg at man burde separere IT og annet pjatt, eller fjerne kategorier som ikke er relatert til IT. Jeg innser selvsagt at det er like realistisk som at partiet rødt noen gang kommer over 2% på et stortingsvalg, og derfor håper jeg at hele nettverket med både forum og sider etterhvert skal vokse seg så stort at det revner, for så å gjenoppstå som et rendyrket IT-relatert konsept. Det er jo lov å håpe. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Det der vil jo bare drepe diskusjon.no enda mer. Jeg vil ikke ha noen kreftoverføring fra VGD til diskusjon.no, det rælet som spyr ut graps der kan holde seg til sin sfære. Det vil jo nesten være værre med en kvotering derifra enn når diskusjon.no flyttet over 200 snørrunger som diskuterer fotballkort, etter sammenslåingen av speaker.no-forumet.

Fotballkort burde ligge under humor. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...