Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

De har vel noen billige mortere av grei kvalitet på Chlass Olson (eller hvordan det nå enn skrives). Synes å huske å ha sett en til 200,-

 

... Meeen det er lenge siden jeg var der, så kan godt tenkes at det var en heelt annen pris.

 

Eventuelt sett en stein i springen og la vannet forme ut et hull eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

Ah, satsa på det.

Jeg trenger en trakt og kaffefilter til en dram jeg driver og mekker på til helga.

 

Så får jeg loke rundt og se om jeg finner en billig morter et sted.

Eller bare bruke ei trefjøl og ei kjevle for å knuse krydder og kjemikalier.

 

Tråden om tuja-tyveri var visst på nFF. Ikke rart jeg ikke fant den her :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Våknet opp og føler meg helt jævlig, er ikke influensa, men noe helvetes hodepine, vondt i magen og en syk kvalme.

Også har vi ikke mat hjemme. Bare en stefar som vil klikke når han finner ut eg e hjemme.

 

Go sykdom! yeah :woot:

 

Hva skal folket i dag? Noe spesielt som skjer uten om at samen skal til mrs samen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I dag skal jeg jobbe ferdig, stikke ut å kanskje ta noen bilder og se film. Enten begynne på sesong 2 av Heroes dersom dama har fått ræva i gir og sett ferdig siste episodene av sesong 1 :p

 

Skal prøve å sitte minimalt på pcn etter jobb i dag. Prøver å ha en såkalt pc-fri dag i uka... i alle fall en svært så begrenset en :p

 

Wuhu! Tøff postcount btw.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tips til noe morsomt å gjøre på Oslo S?

 

Kle deg naken, og løp rundt mens du skriker "Enden er nær"

 

Kanskje ikke så morsomt for deg, men alle rundt deg vil få seg en fin latter.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...