Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Skjønner ikke helt hva folk mener når de sier "du aner ikke hvor godt du har det når du går skole"... Men økonomisk sett, så lever man i himmelen dersom man i tillegg bor hjemme under skolegangen.

 

Få så mye penger, og kunne bruke de til hva dere vil

Etter at du har betalt husleie, strøm, mat, internett, bensin, billån og tv-lisens, så er man fri til å bruke det mikroskopiske beløpet som er igjen til hva man vil :D

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Men for all del. Jeg kunne ikke ha tenkt meg å bo hjemme igjen. Selv om jeg ikke har noe imot familien min og går godt sammen med de, så er det noe annet å bo for seg selv =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nja. Litt lengre her. Halvannen times tur med to ferger eller hurtigbåt. Sistnevnte går bare en halvtime, men deretter blir det 3 kvarter med buss over øya.

Lenke til kommentar
Så det vi ble enige om nå, er altså: Bo hjemme hos mor og far etter at man er ferdig utdannet, få strøm, nett, kost og losji av mor og far når man er 40, og jobbe i kassa på Rimi? ;)

 

Jeg synes ikke kassa på Rimi høres så veldig ille ut i grunn. Relativt enkel jobb uten bekymringer som gir nok klingende mynt i kassa til det nødvendigste og litt til.

Lenke til kommentar
Så det vi ble enige om nå, er altså: Bo hjemme hos mor og far etter at man er ferdig utdannet, få strøm, nett, kost og losji av mor og far når man er 40, og jobbe i kassa på Rimi? ;)

nnnn... Det jeg ble enig om er:

Skaff 20 mill.

Sett dem på høyrentekonto, og få utbetalt en mill eller så årlig/100.000mnd.

Kjøp hus og bil og shait du vil ha.

Jobb innimellom om du vil.

Resten av tiden; Have a ball. Kjør fjernstyrtbil, dra til marokko, spill på hester og ta flysertifikat.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...