Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nesj. Synes den var morsom jeg :p

 

Enda en genial en fra Eddie Izzard.... i likhet med det meste annet han/hun har.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Jeg er veldig tørst nå. Vann eller melk?

Vann.

Men jeg vil ha melk. Melk er godt.

Vann, du vil ikke angre.

Kan hende jeg ikke vil angre på at jeg tok vann, men jeg vil angre på at jeg ikke tok melk.

 

edit: Kanskje jeg bør lage en slags blanding for de spesielt engasjerte. Som Dus, bare at jeg skal kalle den for Valk.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvilket ledd du er i.. Men jeg oppgir og priser inkl. moms, ofte også fratrukket rabatt, når jeg snakker med detaljister. For enkelhets skyld.

Til grossister og slikt derimot, oppgis stort sett uten. eller i $ eller € for den saks skyld, da selvsagt uten moms.

 

Kan nok hende det er annerledes for meg som har import/eksport involvert.

 

Glem alt som har med ledd i en handelskjede å gjøre.

Poenget er at ordet brutto innbefatter alt (også mva), mens netto er etter alle fratrekk.

Tilsvarende så er bruttolønn den totale lønna man får, mens nettolønn er det man sitter igjen med etter skattetrekk, trekk til gavefond, hjemme-pc, eller hva nå ellers som blir trukket fra før man sitter igjen med et beløp som blir utbetalt.

Lenke til kommentar
Kan hende jeg ikke vil angre på at jeg tok vann, men jeg vil angre på at jeg ikke tok melk.

edit: Kanskje jeg bør lage en slags blanding for de spesielt engasjerte. Som Dus, bare at jeg skal kalle den for Valk.

Lag en tråd hvor du spQrr.

"Er dere interessert i Valk? "

Anyway, hørtes ikke ut som det mest populære navnet.

Lenke til kommentar
Kan hende jeg ikke vil angre på at jeg tok vann, men jeg vil angre på at jeg ikke tok melk.

edit: Kanskje jeg bør lage en slags blanding for de spesielt engasjerte. Som Dus, bare at jeg skal kalle den for Valk.

Lag en tråd hvor du spQrr.

"Er dere interessert i Valk? "

Anyway, hørtes ikke ut som det mest populære navnet.

Mente egentlig bare at han skulle lage en tråd om hva han bør velge: melk eller vann.

 

So, eh, you failed.

 

Colbert%20For%20Shame.gif

Lenke til kommentar
Kan hende jeg ikke vil angre på at jeg tok vann, men jeg vil angre på at jeg ikke tok melk.

edit: Kanskje jeg bør lage en slags blanding for de spesielt engasjerte. Som Dus, bare at jeg skal kalle den for Valk.

Lag en tråd hvor du spQrr.

"Er dere interessert i Valk? "

Anyway, hørtes ikke ut som det mest populære navnet.

Mente egentlig bare at han skulle lage en tråd om hva han bør velge: melk eller vann.

 

So, eh, you failed.

I'm a virgin :blush:

Lenke til kommentar
Kan hende jeg ikke vil angre på at jeg tok vann, men jeg vil angre på at jeg ikke tok melk.

edit: Kanskje jeg bør lage en slags blanding for de spesielt engasjerte. Som Dus, bare at jeg skal kalle den for Valk.

Lag en tråd hvor du spQrr.

"Er dere interessert i Valk? "

Anyway, hørtes ikke ut som det mest populære navnet.

Mente egentlig bare at han skulle lage en tråd om hva han bør velge: melk eller vann.

 

So, eh, you failed.

 

Colbert%20For%20Shame.gif

Colbert er det eneste vellykkede jeg siterer akkurat nå. Til gjengjeld så er han svært vellykket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...