Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nøyaktig hva legger du i ordet "vafler"? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva mener du? Ja takk Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Så fint. Selv har jeg ikke hatt det så bra på lenge egentlig^^ aww.. Men bra det går fint nå Noe liv? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er man merkelig når man ser en film man ikke egentlig vil se, bare fordi den er dansk, og folkene snakker dansk? Fuck off, jeg er dansk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det jeg sa var at: ****** '****** ******** ***** **** Please insert credit card information to view the following text. *insert card* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Nøyaktig hva legger du i ordet "vafler"? Bare følger fysikkens lover Hva mener du? Ja takk Bare hyggelig Kan tydelig se hvem som ignorererm eg og ikke her :!: Slemme dere er! Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fuck off, jeg er dansk Tuller du? O_O Om du ikke tuller har du fått deg en fangirl. oO Bare følger fysikkens lover *skremt* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tuller du? O_OOm du ikke tuller har du fått deg en fangirl. oO okay, bare kvart dansk me... Fangirl? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tuller du? O_OOm du ikke tuller har du fått deg en fangirl. oO Skulle akuratt til å si: "Da kommer Unni og tar deg! Hun har en ting for dansker" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Bare følger fysikkens lover *skremt* Om det er noen trøst er du 35 minutter for sent ute for å få "Fridays milkshake" :!: Okok, skal bli (mer eller mindre) normal. Og hva fant jeg istad? Jo, 20 flasker med 7,0 % Cider. Skal nok brukes flittig Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Chokke: Jeg håper på mer Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hva har forum folket funnet på ikveld da....... selv var jeg og endel venner vært his en kompis og pilsa litt, selv drakk jeg aquvitt, vakke det smarteste men det var det fars-barskap hadde å by på. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det jeg sa var at: ****** '****** ******** ***** **** Please insert credit card information to view the following text. *insert card* Morskarodsja plenjetskij balla bolk amlaskaj!! For other languages, please hold! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 okay, bare kvart dansk me... Fangirl? Hm. Okies, da har du fått deg en fangirl i 25% stilling. x) Skulle akuratt til å si: "Da kommer Unni og tar deg! Hun har en ting for dansker" Neeeida. Jeg bare later som veldig mye. x) Om det er noen trøst er du 35 minutter for sent ute for å få "Fridays milkshake" :!: Okok, skal bli (mer eller mindre) normal. Trøst du liksom. oO Og lykke til, jeg håper ikke du klarer det. Normal er kjedelig. =D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Om det er noen trøst er du 35 minutter for sent ute for å få "Fridays milkshake" :!: Okok, skal bli (mer eller mindre) normal. Trøst du liksom. oO Og lykke til, jeg håper ikke du klarer det. Normal er kjedelig. =D Normal må jo være jækla morro, skli ( ) inn i samfunnet. Griller i hodet? Neeei. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da var jeg tilbake fra en runde FoF, som faktisk hakker (noe jævlig) på laptopen min , også irriterer det meg at jeg ikke kan holde ikke gul-blå-rosa samtidig som enter Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Morskarodsja plenjetskij balla bolk amlaskaj!! For other languages, please hold! Hvor lang tid tar det før teksten vises? *lar kortet stå i* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Normal må jo være jækla morro, skli ( ) inn i samfunnet.Griller i hodet? Neeei. Bilder i hodet, derimot. *traumatisert* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Okies, da har du fått deg en fangirl i 25% stilling. x) Hvilke 25% av stillinga er det du gjør? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Okies, da har du fått deg en fangirl i 25% stilling. x) Hvilke 25% av stillinga er det du gjør? Vet ikke, du har ikke gitt meg stillingsbeskrivelsen enda. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg