Bytex Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Det trenger jo uansett ikke komikerne å bry seg om. De klipper bare ut det Obama sier. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Noen som skrev ned slutten på talen til han karen som talte etter Obama? Rett etter hun som leste dikt. "Yellow, mellow", "White, right", og de tingene der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Finner sikkert transcripts av alt sammen i google iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Hvis du skifter visningsnavn, blir då post-counten reseta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Nei. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Jaha. Om du er såpass skråsikker er det kanskje forskjell på bedrift>privatperson og bedrift>bedrift. Jeg selger/kjøper bare til/fra bedrifter, og da er brutto "strippet" pris, innkjøp+fortjeneste. Jaha, når jeg ringer en av våre leverandører og ber om pris, får jeg vanligvis til svar at den koster kr x - rabatt, altså kr y netto inn til deg. Om brutto på Wikipedia (ja, jeg vet at man ikke skal stole 100% på den) Ordbok.no sin definisjon av ordet brutto Nå vet jeg ikke hvilket ledd du er i.. Men jeg oppgir og priser inkl. moms, ofte også fratrukket rabatt, når jeg snakker med detaljister. For enkelhets skyld. Til grossister og slikt derimot, oppgis stort sett uten. eller i $ eller € for den saks skyld, da selvsagt uten moms. Kan nok hende det er annerledes for meg som har import/eksport involvert. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Da var man tilbake fra treninga. \o/ *frese pyttipanne på stekepanna* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg har lest om embryologi fram til nå, og føler for å legge meg allerede. Prøver å overtale meg selv til å dra på treninga innen 20:50. Utrolig at noe som virker så hyggelig, spennende og naturlig IRL kan være så kjedelig teoretisk. Endret 20. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Da vet jeg det. Da Obama leste opp talen sin og ble USAs 44 president, da satt jeg i bilkø. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 ..bare meg som så skaperen og fant "sjokoladeprinsen" veldig lik b-real? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 ..bare meg som så skaperen og fant "sjokoladeprinsen" veldig lik b-real? Han var vel ikke lik biril? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Hvis du skifter visningsnavn, blir då post-counten reseta? Ja. ..bare meg som så skaperen og fant "sjokoladeprinsen" veldig lik b-real? Haha :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Nei, postcounten blir ikke resatt? Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 ..bare meg som så skaperen og fant "sjokoladeprinsen" veldig lik b-real? Han var vel ikke lik biril? Jo, det syns jeg.. Nå har jeg bare sett sjokoprinsen på tv og b-real på bilder da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 ..bare meg som så skaperen og fant "sjokoladeprinsen" veldig lik b-real? Han var vel ikke lik biril? Jo, det syns jeg.. Nå har jeg bare sett sjokoprinsen på tv og b-real på bilder da. Hehe, okey x) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Nei, postcounten blir ikke resatt? Nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Øøøøhmm..... Sjokoladeprinsen? Liek wth? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Nei, postcounten blir ikke resatt? Jo! prøver liksom å forvirre fyren.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Øøøøhmm.....Sjokoladeprinsen? Liek wth? U liek choklet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke mer en Ola Nordmann gjør egentlig. Gief heller et bilde eller link med fyren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg