Mikkel™ Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Feil Codec Nika! :O Trodde du kunne feilsøke deg til slikt jeg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg gråter. Når jeg prøver å spille av en DVD i VLC så blir det masse rare farger og slikt i bildet. Hvilken DVD? Prøv en annen avspiller. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 I want my life back. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Stats Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Feil Codec Nika! :O Trodde du kunne feilsøke deg til slikt jeg VLC bruker da å fikse dette selv! Jeg gråter. Når jeg prøver å spille av en DVD i VLC så blir det masse rare farger og slikt i bildet. Hvilken DVD? Prøv en annen avspiller. Ibsen - Et dukkehjem og Spanglish. Har ikke orka å teste flere filmer. Jeg har ingen andre avspillere å teste på. Dette er til en bruker som må ha ting som virker uten å må trykke på noe. Endret 20. januar 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Vlc fikser ikke codeker som støtter DVD format nei Irriterer meg og Trenger det sårt på pc-en hjemme... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Feil Codec Nika! :O Trodde du kunne feilsøke deg til slikt jeg VLC bruker da å fikse dette selv! Jeg gråter. Når jeg prøver å spille av en DVD i VLC så blir det masse rare farger og slikt i bildet. Hvilken DVD? Prøv en annen avspiller. Ibsen - Et dukkehjem og Spanglish. Har ikke orka å teste flere filmer. Jeg har ingen andre avspillere å teste på. Dette er til en bruker som må ha ting som virker uten å må trykke på noe. Merkelig, jeg får da spilt av Dødssyndene med Kristopher Schau plettfritt på min VLC Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Har du DVD-codeker innstallert fra før da Sameboe? Husker jeg hadde det før og da funka alt fjell med VLC Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Har du DVD-codeker innstallert fra før da Sameboe? Husker jeg hadde det før og da funka alt fjell med VLC Dunno Skole PC så... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Aka fabrikk pc ?I så fall var det sikkert innstallert en original dvd-avspiller ala "something something win dvd something" med codeker til å spille den av... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 På Tv2 nyhetskanalen: Emma Tallulah Behn døpes. Blir sykt kvalm når jeg hører presten når han snakker om "guds ord" osv.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Er ikke du en profet da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Prophet? ekke du på skolen? er du på Porsnes? edit: eller nei, du er sjuk du? Yes sir. Ok Så etter deg seh ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Såååånn jah. Orient grønn te med honning, et godt pledd og snille forumbrukere å hente medlidenhet hos ^^, ... I alle fall de to første er en realitet. Så får en omsider kose seg litt når en er sjuk og spille eller se film Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Er ikke du en profet da? Prophet? ekke du på skolen? er du på Porsnes? edit: eller nei, du er sjuk du? Yes sir. Ok Så etter deg seh ;p Kommer dit neste torsdag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Kommer dit neste torsdag Aiight. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Lekser < forum ... Eller? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Lekser < forum ... Eller? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Definitivt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) *Ingen lekser* < Forum Waaait a minute ... That's not right. Oh right, jeg går på universitetet og har ingen faste lekser. For ikke å snakke om at to av fagene min er informasjonssystemer og sosiale informasjonssystemer. Så å sitte på forumet kan jo nesten sies å være å gjøre frivillig arbeid i faget. *Humre* Endret 20. januar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg