Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feil Codec Nika! :O Trodde du kunne feilsøke deg til slikt jeg :hmm:

VLC bruker da å fikse dette selv! :cry:

Jeg gråter. Når jeg prøver å spille av en DVD i VLC så blir det masse rare farger og slikt i bildet. :cry:
Hvilken DVD? Prøv en annen avspiller.

Ibsen - Et dukkehjem og Spanglish. Har ikke orka å teste flere filmer. Jeg har ingen andre avspillere å teste på. Dette er til en bruker som må ha ting som virker uten å må trykke på noe. :p

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Feil Codec Nika! :O Trodde du kunne feilsøke deg til slikt jeg :hmm:

VLC bruker da å fikse dette selv! :cry:

Jeg gråter. Når jeg prøver å spille av en DVD i VLC så blir det masse rare farger og slikt i bildet. :cry:
Hvilken DVD? Prøv en annen avspiller.

Ibsen - Et dukkehjem og Spanglish. Har ikke orka å teste flere filmer. Jeg har ingen andre avspillere å teste på. Dette er til en bruker som må ha ting som virker uten å må trykke på noe. :p

Merkelig, jeg får da spilt av Dødssyndene med Kristopher Schau plettfritt på min VLC :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Såååånn jah. Orient grønn te med honning, et godt pledd og snille forumbrukere å hente medlidenhet hos ^^,

...

I alle fall de to første er en realitet. Så får en omsider kose seg litt når en er sjuk og spille eller se film :p

Lenke til kommentar

*Ingen lekser* < Forum

Waaait a minute ... That's not right. Oh right, jeg går på universitetet og har ingen faste lekser. :D For ikke å snakke om at to av fagene min er informasjonssystemer og sosiale informasjonssystemer. Så å sitte på forumet kan jo nesten sies å være å gjøre frivillig arbeid i faget. *Humre*

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...