Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jo, faktisk. Skal hilse fra min søster, hun er FBI-agent.

 

Veel, du er for gammel til og være FBI-agent..

Ergo, du er en mann. For jenter eksisterer ikke på internett! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jo, faktisk. Skal hilse fra min søster, hun er FBI-agent.

 

Veel, du er for gammel til og være FBI-agent..

Ergo, du er en mann. For jenter eksisterer ikke på internett! :p

Men... jeg eksisterer jo irl. Det vet du.

 

Det vet jeg..

Lenke til kommentar
Nei?

Det var det jeg trodde. :)

 

Men det går an motsatt.

 

Det var det jeg også sa. :)

 

Jeg sa at de måtte lage logoen på nytt i høyere oppløsning. :D De syntes ikke det var en god idé. Jeg prøvde å forklare at det ikke bare var å knipse med fingrene for å gjøre ett bilde tatt med et engangskamera til å bli like bra som et bilde tatt med et bra speilreflekskamera. :) De har ting som skal til trykking i dag, lagret i dårlig oppløsning, slik at det var ubrukelig. Stakkars folk.

Lenke til kommentar

Merkelig drøm ftw.

 

Jeg og anfall ble sendt ned til uggabuggaland av FN. Det var nemlig en stamme der som visstnok hadde løsningen på hvordan alle skulle leve lykkelige. Men når vi kom ned der så viste det seg at det bare var juks. Det var stort sett bare en som var lykkeig og det var han tyrannen som ledet det. Og alle damene var undertrykte og blei banka om de ikke gjorde alt for mennene som bare satt på brygga og prata piss.

Og så skulle vi gå og snakke med han lederen en kveld, men så ferska vi han i den ene hytta med en annen mann. Men vi måtte ikke fortelle noe om det. Men så plutselig var det ute på internett at han var homse og jeg fikk skylda for å ha lekket det og han var dritsur og kom etter meg med spyd. Så våknet jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Merkelig drøm ftw.

 

Jeg og anfall ble sendt ned til uggabuggaland av FN. Det var nemlig en stamme der som visstnok hadde løsningen på hvordan alle skulle leve lykkelige. Men når vi kom ned der så viste det seg at det bare var juks. Det var stort sett bare en som var lykkeig og det var han tyrannen som ledet det. Og alle damene var undertrykte og blei banka om de ikke gjorde alt for mennene som bare satt på brygga og prata piss.

Og så skulle vi gå og snakke med han lederen en kveld, men så ferska vi han i den ene hytta med en annen mann. Men vi måtte ikke fortelle noe om det. Men så plutselig var det ute på internett at han var homse og jeg fikk skylda for å ha lekket det og han var dritsur og kom etter meg med spyd. Så våknet jeg.

Haha, det hørtes jo koselig ut. Kommer ikke over drømmen min hvor "faren min" tok selvmord rett foran meg og kjørte en øks i skallen på seg selv for å ikke bli tatt av politiet :p Det var jo hyggelig, bare la meg være igjen alene med politiet ja.

Lenke til kommentar
Jeg er eldre enn dere alle, og har størst pikk. Så hold kjeft.

*kremt*

 

Funny question, kan man knipse med fingrene og trylle i Photoshop for å gjøre oppløsningen på et jpg-bilde bedre? :D Altså, f.eks fra 72dpi til 300dpi?

Ja, forsåvidt. Men for å beholde lik kvalitet da, så må du krympe print-størrelse accordingly.

 

Altså, et 10x10cm/100dpi kan knipses til 5x5cm/200dpi uten at det ser dårligere ut på print. Du kan altså på en måte "bytte størrelse mot oppløsning".

Så om du har fått en logo i 72dpi, men den er på 100.000x100.000px, så går det nok greit å printe i ok størrelse.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...