MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 tss, det gjør jo det xD Vafler og pannekaker.. Blir kvalm av det jeg Miih. ^^ Vafler <3 Jeg ble sulten jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 5 helveis hjemmelagde vafler! oO Deal! Flott! Spill it, hva sa han? xD Har ikke detaljene, du får nok torturere Rasch . Ice cold, baby. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det morsomme er at det er blåst så mye opp nå at det kommer ikke til å være noe bra når chokke evt. skriver det jeg skrev! Hysj med deg, det gjør bare at jeg vinner meg 5 vafler. xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Grønnsåpe er bedre, tror jeg. Og Omo Colour, men det teller vel ikke som drikke. xD Det meste er bedre enn "brus" laget i Chernobyl... Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Min mors vafler? De man kunne kjøpe i "bua" og sånn? oO Hm.. når du nevner det.. hennes er faktisk gode. Hei, Carina Heisann Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Miih. ^^ Vafler <3 Jeg ble sulten jeg Du burde smake min mors vafler. De eneste vaflene jeg kan spise. Har ikke detaljene, du får nok torturere Rasch .Ice cold, baby. Oki, gi meg det i grove trekk? Jeg MÅ vite det nå. xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Shikaru: Så i kreativitetstråden at du lurte på hvordan su skulle fargelegge den der. Ser veldig bra ut til nå! Som mye annet du viser oss! Lurte på det samma sjøl en liten stund Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hm.. når du nevner det.. hennes er faktisk gode. Jeg leste høyt til min mor, du sjarmerte henne deluxe. x) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Heisann Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har ikke detaljene, du får nok torturere Rasch .Ice cold, baby. Oki, gi meg det i grove trekk? Jeg MÅ vite det nå. xD Grove trekk. Dult, bul, spenning! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Grove trekk. Dult, bul, spenning! Litt mer detaljert? oO Skummelt. Kan se ut til at du vinner. x) Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvordan har du det i dag? Jeg har det kjempe fint ^_^ Bare litt trett.. Du da? Alt bra med deg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Grove trekk. Dult, bul, spenning! Litt mer detaljert? oO Skummelt. Kan se ut til at du vinner. x) Dult, bul, mye spenning! Greit, kan sende 5 vafler til deg i posten. Må lage de først. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dult, bul, mye spenning!Greit, kan sende 5 vafler til deg i posten. Må lage de først. Yeeeeeey! =D Seeeeeeieeeeeeer! *danse seierdansen (også kjent som fugledansen)* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har ikke giddi å laget vaffel enda. Wheelman kom jo ikke Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har det kjempe fint ^_^ Bare litt trett.. Du da? Alt bra med deg? Så fint. Selv har jeg ikke hatt det så bra på lenge egentlig^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det jeg sa var at: ****** '****** ******** ***** **** Please insert credit card information to view the following text. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Yeeeeeey! =DSeeeeeeieeeeeeer! *danse seierdansen (også kjent som fugledansen)* Danananananana, nanananana, nanananaaa-a-a-a-a Vafler er relativt da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er man merkelig når man ser en film man ikke egentlig vil se, bare fordi den er dansk, og folkene snakker dansk? Yeeeeeey! =DSeeeeeeieeeeeeer! *danse seierdansen (også kjent som fugledansen)* Danananananana, nanananana, nanananaaa-a-a-a-a Vafler er relativt da Du skremmer meg. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg