Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 :dribble: :dribble: Tanken får meg til å... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Oh, Erna.. Det skal Erna ha, hun er god på retorikk. Hun har karisma og hun vet hva hun snakker om. Siv er bare et blaff i natten i forhold. -- Så nettopp Léon for første gang. Den skled rett inn på listen over utrolig film. Og igjen sitter jeg her å undrer hvorfor det tok så lang tid før jeg fikk sett den også. Akk ja, nå husker jeg hvorfor også jeg elsker film. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 <3 God natt forumfolkz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Så nettopp Léon for første gang. Den skled rett inn på listen over utrolig film. Og igjen sitter jeg her å undrer hvorfor det tok så lang tid før jeg fikk sett den også. Akk ja, nå husker jeg hvorfor også jeg elsker film. Har du ikke sett den før nå? Den er jo så digg at jeg blir flau. Ligger på min top ten liste. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Så nettopp Léon for første gang. Den skled rett inn på listen over utrolig film. Og igjen sitter jeg her å undrer hvorfor det tok så lang tid før jeg fikk sett den også. Akk ja, nå husker jeg hvorfor også jeg elsker film. Har du ikke sett den før nå? Den er jo så digg at jeg blir flau. Ligger på min top ten liste. Etter alt å dømme sklir den vel inn blant mine top10 etterhvert også, for en fremragende karakterutvikling og skuespill! Forøvrig er det en film jeg har vist om i mangfoldige år, men som har ligget bak i "må sees"-kategorien alt for lenge. Jeg har fortsatt til gode å se eksempelvis Pulp Fiction, og det overrasker meg ikke om også den vil trigge spørsmålet "hvorfor har jeg ikke sett den før nå?" når jeg om noen år sjekker den ut. Det er allikevel godt å vite at det fortsatt finnes mange virkelige godbiter i havet av filmhistorie som bare venter på å bli sett, da har man alltid noe til gode. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 En våken natt igjen. D: Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Alltid like vanskelig å legge seg. Enda vanskeligere er det å få sove når man kommer seg i seng. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Woo, jeg våkna egentlig litt før midnatt, men tvang meg selv til å ikke åpne øya eller våkne frivillig før tre Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Får jeg sove? Nei. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Fy faen for en lite kos ting å stå opp til. Bilder av spy, og psyko kvinnelige politikere. OMG. Kvalm nå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Fy faen, trøtt nok nå. Men på tide å dra på jobb straks. Snakes. (ssssSS) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Våknet for 40 min sida. Sånn går det når jeg legger meg før midnatt. På tide å sjekke andre forumkategorier enn Spill/Off Topic/Sosialt/Samfunn/Trening/Kultur/Jobb og Utdanning. Håper noe interesserer meg. Endret 20. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Woo! http://www.thinkgeek.com/caffeine/candy/9cb2/ http://www.thinkgeek.com/caffeine/drinks/a273/ http://www.thinkgeek.com/caffeine/accessories/78e4/ http://www.thinkgeek.com/caffeine/candy/5f3c/ Kjøpt og betalt, håper det kommer før TG Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Mangler bare koffeinsprøyte og koffeinsigg . Mana potions var epic forresten. RPG-nerden i meg lo. Endret 20. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Då lyt me vel reise til skulen.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Tenkte å kjøpe koffeinsåpe også, men kom på at jeg har igjen fra sist jeg var i USA Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Morn! Kjedelig dag idag. To timer engelsk, to timer N/M også tre timer med lego bygging. Mana potion! :!: Endret 20. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg vil også bygge LEGO! :O OMG! Do want! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg vil også bygge LEGO! :O OMG! Do want! -snip- Vi skal få lego saken vår til å gjøre forskjellige triks osv... Skal holde på med det i et halvt år. Genialt bilde btw. :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Morsom skoledag. Vi skal på Teknisk Museum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg