Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, Erna.. icon12.gif

 

Det skal Erna ha, hun er god på retorikk. Hun har karisma og hun vet hva hun snakker om. Siv er bare et blaff i natten i forhold.

 

--

 

Så nettopp Léon for første gang. Den skled rett inn på listen over utrolig film. Og igjen sitter jeg her å undrer hvorfor det tok så lang tid før jeg fikk sett den også. Akk ja, nå husker jeg hvorfor også jeg elsker film.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Så nettopp Léon for første gang. Den skled rett inn på listen over utrolig film. Og igjen sitter jeg her å undrer hvorfor det tok så lang tid før jeg fikk sett den også. Akk ja, nå husker jeg hvorfor også jeg elsker film.

Har du ikke sett den før nå? Den er jo så digg at jeg blir flau.

Ligger på min top ten liste.

Lenke til kommentar
Så nettopp Léon for første gang. Den skled rett inn på listen over utrolig film. Og igjen sitter jeg her å undrer hvorfor det tok så lang tid før jeg fikk sett den også. Akk ja, nå husker jeg hvorfor også jeg elsker film.

Har du ikke sett den før nå? Den er jo så digg at jeg blir flau.

Ligger på min top ten liste.

Etter alt å dømme sklir den vel inn blant mine top10 etterhvert også, for en fremragende karakterutvikling og skuespill! Forøvrig er det en film jeg har vist om i mangfoldige år, men som har ligget bak i "må sees"-kategorien alt for lenge. Jeg har fortsatt til gode å se eksempelvis Pulp Fiction, og det overrasker meg ikke om også den vil trigge spørsmålet "hvorfor har jeg ikke sett den før nå?" når jeg om noen år sjekker den ut. Det er allikevel godt å vite at det fortsatt finnes mange virkelige godbiter i havet av filmhistorie som bare venter på å bli sett, da har man alltid noe til gode. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...