Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tanken har faktisk streifet meg. Lurer selv på om jeg skal holde meg anonym eller ikke, når min tid kommer. :ermm:

Siden halve Norge har sett mitt litt flaue penisbilde i speilet så tror jeg at jeg beholder anonymiteten min.

Beklager.

Lurer på hvor mange her inne som har kreft, siden det er fler enn 29 i Norge som har kreft :roll: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er du Kåre Konradi eller Rune Rudberg?

... eller han som selger et spisebord?

Kom forresten akkurat hjem nå. Med èn ulyd mer i bilen og en parkeringsbot. Ikke verst det :p

edit: Nei forresten Rune var ikke i speilet.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Har dere noen gang tenkt på at det sannsynligvis sitter mange kjendiser gjemt bak avatarer og brukernavn på forumet her? Jeg regnet ut at 1/29 av Norges befolkning er registrert på forumet. Og vi har fler enn 29 kjendiser i Norge, så da må i hvertfall en av dem være her.

Tanken har faktisk streifet meg. Lurer selv på om jeg skal holde meg anonym eller ikke, når min tid kommer. :ermm:

Tenkte det samme når jeg sto i dusjen i stad. Om jeg noen gang blir kjendis, skal jeg stå fram på forumet eller skal jeg holde meg anonym da? Om jeg står fram vil jeg nok bli spammet på PM av fanboys, men på en annen side vil det være god reklame for forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...