Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nille sine duftlys er fucking lite logisk. De lukter ikke det de skal. Europris pleide å ha noen gode, om ikke jeg husker feil. Men jo, som sagt, diverse såpebutikker, dilldall-interiørbutikker og den slags fører noen ganger noen greie. Men for guds skyld. STYR UNNA 6-pakningene med jordbærduftende telys. De gjør en kvalm med en lukt som er mer som sukrede, mugne jordbær enn som bare standard jordbær.

Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg sånn at jeg sitter på deiligst for å lete etter et brukbart kjerringemne.

Finner du noe annet enn et generisk kvinnemenneske der?

 

Hmm, noen som har peiling på fugler? Dette er i Oslo, og jeg så en fugl som var helt matt svart med hvite flekker på hodet, som ligner øyne, men som ikke var øye (det satt litt lenger bak, som spekkhogger) og nebbet hadde en tydelig klump på toppen, der hvor den festes til hodet. Forslag?

 

Og skremmende folk på bussen :wee: . Sitter to seter bak en dame eller noe, og ser at hun tar frem mobilen og har på kameraet. Vips så klødde hun seg på øret så linsa kom rett mot meg. Mystisk :!: .

Lenke til kommentar
Nille sine duftlys er fucking lite logisk. De lukter ikke det de skal. Europris pleide å ha noen gode, om ikke jeg husker feil. Men jo, som sagt, diverse såpebutikker, dilldall-interiørbutikker og den slags fører noen ganger noen greie. Men for guds skyld. STYR UNNA 6-pakningene med jordbærduftende telys. De gjør en kvalm med en lukt som er mer som sukrede, mugne jordbær enn som bare standard jordbær.

ikke førstevalget for romantisk stemning altså..? :!:

 

Om europris har er det greit. Der tør jeg gå. Jeg er da mann, jeg går ikke inn i en interiør-såpebutikk :p

Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg sånn at jeg sitter på deiligst for å lete etter et brukbart kjerringemne.

Finner du noe annet enn et generisk kvinnemenneske der?

 

Hmm, noen som har peiling på fugler? Dette er i Oslo, og jeg så en fugl som var helt matt svart med hvite flekker på hodet, som ligner øyne, men som ikke var øye (det satt litt lenger bak, som spekkhogger) og nebbet hadde en tydelig klump på toppen, der hvor den festes til hodet. Forslag?

 

Og skremmende folk på bussen :wee: . Sitter to seter bak en dame eller noe, og ser at hun tar frem mobilen og har på kameraet. Vips så klødde hun seg på øret så linsa kom rett mot meg. Mystisk :!: .

 

Det er kommunister som vil ha kroppen din Chokke :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe... Stalker på bussen. Se ut vinduet og se om noen plutselig hopper vekk.

 

...

 

 

er ikke stalkere sånne som lurer og lusker etter bestemte folk som de forfølger?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Husker da jeg bodde i Ålesund, så hendte det at jeg trodde jeg hørte noen på stua eller utenfor vinduet. Det viste seg i ettertid å være hjort det utenfor vinduet, men der og da var jeg overbevist om at det var ninjaer som skulle knerte meg. Så jeg lå med ett øye åpent lenge før jeg omsider innså at ninjaer er usynlige, så jeg hadde uansett ikke sett de før jeg døde. Da fikk Egil omsider til å sove når han aksepterte sjebnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja det blir rett og slett vondt å lese etterhvert. Jeg måtte faktisk manne meg opp for å poste, for jeg visste at det jeg kom til å skrive ikke kom til å ha noen innvirkning på vedkommenes bastante mening og trang til å overbevise oss om hvor rett han/hun har.

 

By teh wey: Det har blitt fengende å se på klokka!

 

Og nå kom fyren i nevnte tråd med dagens kommentar:

Jeg henter inn all info fra hemmelige nettsteder som norsk media ikke har tilgang på!
Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Ja det blir rett og slett vondt å lese etterhvert. Jeg måtte faktisk manne meg opp for å poste, for jeg visste at det jeg kom til å skrive ikke kom til å ha noen innvirkning på vedkommenes bastante mening og trang til å overbevise oss om hvor rett han/hun har.

 

By teh wey: Det har blitt fengende å se på klokka!

 

Og nå kom fyren i nevnte tråd med dagens kommentar:

Jeg henter inn all info fra hemmelige nettsteder som norsk media ikke har tilgang på!

 

Kan jeg få si noe så rasistisk som:

 

Norge for Nordmenn!

?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jada du har lov til å si det, men blir upopulær hos veldig mange. Ikke akkurat meg, men generelt sett mørkhudede utlendinger blir støtt av slikt. Ikke svenske, russiske, polske, engelske osv. Men de er heller ikke nordmenn, så de innegår i det Mikkel sier. Men av en eller annen grunn blir det alltid tolket negativt om mørkhudede, fordi det er lettere å se de. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...