Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knegg. Gjett hvem som er stor-fan av Aircraft Carrier og får det til å koke i toppen på motspillerne.. :dremel:

 

For ordens skyld; "LAN" betydde i denne sammenhengen meg og 2 kamerater i stua mi på WLAN, en i saccosekk.

Ikke cola, kviser og ostepop altså. :whistle:

 

Hadde en sånn 3. nyttårsdag, spontanLAN etter noen kamerater hadde ringt rundt. Koselig å se dem igjen, og deilig å eie dem i spill.

 

Nå suger jeg en god del i RA2, men var helt rå i Generals, så spiller rimelig aggressivt. Han som starter rett over meg får ikke tid til å mekke særlig air units for å si det sånn. Likevel bruker de skitne taktikker som jeg ikke er vant til, fordi mange av enhetene føles helt fremmed. Selv om jeg vet hva Tanya kan, trodde jeg at det var en vanlig infantry-enhet, og plutselig var halve basen min borte, inkludert basebilen.

 

Kameratene lo av meg (2v2), og så moste jeg begge fiendene med tanksene jeg hadde igjen mens det sto igjen 1 radar og 1 barracks hos meg.

 

Herlig :love: .

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Knegg. Gjett hvem som er stor-fan av Aircraft Carrier og får det til å koke i toppen på motspillerne.. :dremel:

 

For ordens skyld; "LAN" betydde i denne sammenhengen meg og 2 kamerater i stua mi på WLAN, en i saccosekk.

Ikke cola, kviser og ostepop altså. :whistle:

 

Hadde en sånn 3. nyttårsdag, spontanLAN etter noen kamerater hadde ringt rundt. Koselig å se dem igjen, og deilig å eie dem i spill.

 

Nå suger jeg en god del i RA2, men var helt rå i Generals, så spiller rimelig aggressivt. Han som starter rett over meg får ikke tid til å mekke særlig air units for å si det sånn. Likevel bruker de skitne taktikker som jeg ikke er vant til, fordi mange av enhetene føles helt fremmed. Selv om jeg vet hva Tanya kan, trodde jeg at det var en vanlig infantry-enhet, og plutselig var halve basen min borte, inkludert basebilen.

 

Kameratene lo av meg (2v2), og så moste jeg begge fiendene med tanksene jeg hadde igjen mens det sto igjen 1 radar og 1 barracks hos meg.

 

Herlig :love: .

Tanya er hat. Ei skikkelig sklie.

 

..Er du en sånn prematur utløser? Det erke lov! man skal få bygge seg opp først! :p

Når en forsnakket seg igår ang. plasseringen sin, brukte jeg de 10 unitsene man begynner med, og gikk rett på hovedbasa hans før jeg hadde bygd noe som helst selv. Gjett om han ble forbanna

Lenke til kommentar
tror jeg begyner å vandre til skolen nå, håper det ikke er glatt :sleep2:

 

Det var glatt desverre :(

Jeg hadde store problemer med å komme meg ned fjellet,men rakk heldigvis gymmen.

 

Vi hadde dans,noe som førte til jeg gjennoppdaget derfor mine utrolig gode (les: dårlige)

kordinasjonsevner.

Men nå er jeg tilbake på skolen og uken er begynnt .

 

jeg må bare si det : 4 dager til Helg :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nå kommer Nie og danser med deg om 2 sek :p
Jeg danser bare alene eller med Marielle til den sangen. Sånn til din info.

Sånn til andres info, så er Marielle en av mine beste venninner, og det er vår sang, etter at vi satte den på på likt på mp3'ene våre og danset oss gjennom ett fullt bedehus. ^^

Du får det til å høres mer drastisk ut enn det er. Ser for meg masse gammlinger som sitter og prøver å be, så kommer dere to dansende inn og kaster dere over hele gjengen. :p

Lenke til kommentar
BS. Alle vet du sitter med terkel konstant.
Sånn siden det kommer til å komme ut hva Terkel er uansett, siden jeg ikke tviler ett sekund på at alle som spør Eplefe får svar, så nei, Lena. Jeg sitter ikke konstant med den vibrerende sommerfuglen. Jeg vet ikke hvor den tingen er engang, jeg vet bare at den er i flere deler en den bør være. x)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
BS. Alle vet du sitter med terkel konstant.
Sånn siden det kommer til å komme ut hva Terkel er uansett, siden jeg ikke tviler ett sekund på at alle som spør Eplefe får svar, så nei, Lena. Jeg sitter ikke konstant med den vibrerende sommerfuglen. Jeg vet ikke hvor den tingen er engang, jeg vet bare at den er i flere deler en den bør være. x)

Jadda, jadda. Du trenger ikke prøve å dekke over det, det er ingen som dømmer deg. :p

 

Syne for resten du kan skrive et blogginnlegg så jeg har noe å gjøre på. ..Skulle vært StumbleUpon på dataene på skolen.

Lenke til kommentar
Sånn siden det kommer til å komme ut hva Terkel er uansett, siden jeg ikke tviler ett sekund på at alle som spør Eplefe får svar, så nei, Lena. Jeg sitter ikke konstant med den vibrerende sommerfuglen. Jeg vet ikke hvor den tingen er engang, jeg vet bare at den er i flere deler en den bør være. x)

 

Men jeg vedder på du har lyst til å sitte med den hele tiden!

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...