Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehehehehehe... Gjett hvem som nettopp kom hjem fra jobb, og IKKE, jeg gjenntar, IKKE måtte kave gjennom snø for å komme seg hjem? ^^

 

Litt regnpytter her og der, og det vanlige trafikkkaoset, men no biggie. Og nå sitter jeg med PCen på fanget, berlinerkranser og kakao foran tven. ^^

Kakao...

 

Har ikke smakt kakao på tre år nå. Jeg vil ha kakao. *stikke ned i kantina å kjøpe*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hah. Gjetta på hvem som ikke engang hadde noen regnpytter å gå gjennom? Moa! :p

 

Bare å spasere rett bort til bilen, starte opp og kjøre på arbeid uten noe mer krimskrams med skraping av ruter og tullball :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hm.. Skal liksom se Max manus på kino med klassen om noen timer, men den har jeg sett før. Så wase of money. Hvem stemmer for at jeg drar hjem og gjemmer meg under dyna istedet? ^^

 

Ehehehehehe... Gjett hvem som nettopp kom hjem fra jobb, og IKKE, jeg gjenntar, IKKE måtte kave gjennom snø for å komme seg hjem? ^^

 

Litt regnpytter her og der, og det vanlige trafikkkaoset, men no biggie. Og nå sitter jeg med PCen på fanget, berlinerkranser og kakao foran tven. ^^

Når jeg begynte å lese det der så trodde jeg at du snakket ironisk, så nå hadde jeg tenkt å mobbe deg for at du hadde kost deg ute i snøen.. skuff. -.-

Lenke til kommentar
GIEF. RA2 er et fantastisk LAN-spill, eneste er at jeg hater hele idéen med båter.

Knegg. Gjett hvem som er stor-fan av Aircraft Carrier og får det til å koke i toppen på motspillerne.. :dremel:

 

For ordens skyld; "LAN" betydde i denne sammenhengen meg og 2 kamerater i stua mi på WLAN, en i saccosekk.

Ikke cola, kviser og ostepop altså. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jobbe natt er jo drømmen. Spørs kanskje hva man skal jobbe med, men heller det enn stå opp tidlig til 9-4-jobb.

 

Du har min stemme!

 

Min også.

*gi muffins til*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
ev'body sing: Workin' niiine to five!

Nå kommer Nie og danser med deg om 2 sek :p

 

8-4 da. Du skjønner hva jeg mener. :hrm:

 

Jada :p

(Håper ikke dette betyr at det ikke blir mer muffins. Den første er nemlig oppspist)

Hm.. Det spørs. Er sikkert flere muffins igjen hjemme.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
ev'body sing: Workin' niiine to five!
*slå på skuldrene med en 20pakning*

Du er nå min helt. ^^

 

 

Nå kommer Nie og danser med deg om 2 sek :p
Jeg danser bare alene eller med Marielle til den sangen. Sånn til din info.

Sånn til andres info, så er Marielle en av mine beste venninner, og det er vår sang, etter at vi satte den på på likt på mp3'ene våre og danset oss gjennom ett fullt bedehus. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...