n4w Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg var på det treffet, kjempekoselig.. Skulle egentlig til faren min denne helgen, men ble ikke noe av. Fikk vite det på Fredag og da var det forsent å melde seg på. Jaja, får få dratt ditt neste gang. Håper ikke det er så lenge til da men. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 http://filter.start.no/humor/2843 Haha! Jeg lurer på hvordan de tar det når fremtidig kjæreste slår opp med de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg var på det treffet, kjempekoselig.. Skulle egentlig til faren min denne helgen, men ble ikke noe av. Fikk vite det på Fredag og da var det forsent å melde seg på. Jaja, får få dratt ditt neste gang. Håper ikke det er så lenge til da men. Var da ikke for sent og melde seg på på fredagen? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har ett problem. Snøen er høyere enn hunden min Herregud og det har snødd. Må ringe jobben før jeg går bort for å være sikker på at det er noen der, har ikke nøkkel. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Var da ikke for sent og melde seg på på fredagen? Whut? Fikk høre at Mandag eller Tirsdag var siste frist jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Var da ikke for sent og melde seg på på fredagen? Whut? Fikk høre at Mandag eller Tirsdag var siste frist jeg. Jeg bekreftet ikke at jeg kom før på fredags kveld.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det var jo bare å dukke opp.. Eller, det var kanskje ikke så mye ledige bord i nærheten av den største gjengen. Og noen måtte jo sitte langt unna og uten mulighet for kommunikasjon med de andre :/ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg bekreftet ikke at jeg kom før på fredags kveld.. Doh. Får håpe det ikke er lenge til neste gang. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dere tror søren ikke det snør enda? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Snødde som eff. Jeg spurta med 40 kg skolebøker på ryggen og måtte stå på bussen, som kjørte i 10 hele veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Da hadde jeg heller kommet en time for sent altså. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Da hadde jeg heller kommet en time for sent altså. Har prøve, som jeg øvde i mange timer på i går, så jeg ville få med meg den. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) 40 kg skolebøker!? Skolebøkene skal jo ligge på skolen i skapet ditt Edit: Pfft.. øve til prøver.. hah Endret 19. januar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Good evening chiiiiiiiiiiiiiiildren! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg vil hjem til kjæresten! Drittlærer, jeg gidder ikke lage tutorial for alle vet at jeg ikke orker å stå som en idiot foran klassen neste uke og late som om jeg kan masse om webdesign. -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Aooo... Ja da blir det litt annerledes. Lykke til Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dere tror søren ikke det snør enda? Det har snødd forferdelig her jeg bor. Hadde snødd omtrent 10cm elns over natta hos meg. Jeg som trodde det skulle forsvinne nå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ehehehehehe... Gjett hvem som nettopp kom hjem fra jobb, og IKKE, jeg gjenntar, IKKE måtte kave gjennom snø for å komme seg hjem? ^^ Litt regnpytter her og der, og det vanlige trafikkkaoset, men no biggie. Og nå sitter jeg med PCen på fanget, berlinerkranser og kakao foran tven. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Good evening chiiiiiiiiiiiiiiildren! It's Three-dog OOOOUAAAAAUUUH! Det har snødd forferdelig her jeg bor. Hadde snødd omtrent 10cm elns over natta hos meg.Jeg som trodde det skulle forsvinne nå. Yess da, såklart er det varmegrader og kram snø. Meeen løpe til bussen. Ha en flott dag . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ehehehehehe... Gjett hvem som nettopp kom hjem fra jobb, og IKKE, jeg gjenntar, IKKE måtte kave gjennom snø for å komme seg hjem? ^^ Litt regnpytter her og der, og det vanlige trafikkkaoset, men no biggie. Og nå sitter jeg med PCen på fanget, berlinerkranser og kakao foran tven. ^^ Vet ikke om jeg hadde skrytt av å jobbe nattskift, men gg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg