Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Fargoth: Wtf?

 

@Alle som klager over snø: Dere skal ikke klage, hadde på meg joggebukse og tynn genser og skulle på hytta, for ikke å glemme joggesko.

 

Kjører oss fast i grøfta, rein is under snøen, må ut og spa, legge på kjettinger ++

 

Får til slutt ringt en kis med 4-hjulstrekker som hjelper oss opp.

 

1,5 timer i kald vind, og det var mørkt. På Fredag.

Lenke til kommentar
Hva skal folket gjøre i morgen? Er det kun jobb/skole som står på timeplanen?

 

Må troppe opp på universitetet tidlig slik at jeg får studert histological slides (vev/organer i mikroskop), og så lese på biblioteket. Vil ikke :cry:

 

Ellers må jeg *grøss* begynne med kardio, fordi jeg etter 3 sett knebøy og 1 sett benk/roing på treningsstudioet i dag følte for å kaste opp. Sjekker ut den lokale svømmehallen i en av de kommende dagene.

 

Vi har LAN.. RA2 :p

 

GIEF. RA2 er et fantastisk LAN-spill, eneste er at jeg hater hele idéen med båter.

 

Men filmen er fortsatt latterlig elendig.

 

Jeg har på følelsen av at man ser etter slike detaljer fordi man generelt er misfornøyd med filmen. En film man liker kan godt inneholde de elementene, men er det en man ikke liker slår man ned på dem som om det var en utilgivelig synd.

 

Apropos latterlig elendige filmer: Max Payne. Det hjalp ikke engang at de snakket en del russisk i filmen, noe jeg hadde gledet meg til. Måtte vippe ned laptopskjermen og rulle over i soveposisjon etter 50 min. Derfor jeg er våken nå.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...