Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før har jeg tenkt at jeg vil få feber eller noe i den dur, så jeg slipper skolen, og jeg kan være hjemme og være på internets.

 

Min psykiske, idiotiske drøm har dessverre blitt oppfylt, og jeg sitter her og vil ha reverse bass.

Den er du ikke alene om. Når du ikke er syk, så savner du det å være syk og kunne ligge i senga og gjøre hva du vil et par dager. Blir du syk så har du det så ille at du vil bli frisk.

På samme måte som at en vil ha sommer om vinter'n og vinter om sommer'n.

 

Oooh, har fått dilla på sånne nettbrowserspill. Travian og Kings of Chaos ble utprøvd og godt likt :wee: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Feber er digg da, særlig om natta. Vet ikke helt om man sover eller ikke. Hjernen hallusinerer noe jævlig.

 

For "to ganger siden" var det den store krigen mellom firkanter og rundinger (eller noe sånt) som opptok meg om natta. Forrige gang var det bygging av romfartøy / rakett. Tror den skulle bygges i tre eller no'.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX

Er nå i min 5 mnd sykemelding pga dobbelprolaps i ryggen som skjedde i militæret i mai i fjor.

 

Før, da jeg jobba for fullt som tømrer, tenkte jeg ofte det måtte være herlig å gå sykemeldt en uke eller 2, eller bli syk en uke eller 2 bare for å kunne være hjemme og ha "ferie". Gjøre som jeg ville, sove lenge og bare ligge å dovne hele dagen lang.

 

Nå, som jeg har gått så lenge, er jeg møkk lei av å være sykemeldt. Det var jeg forsåvidt bare etter 1 liten uke hjemme. Vennene rundt deg går som regel på skole, eller jobber på dagtid, så da blir det bare å gå hjemme og trø til de er ferdige på jobb, samtidig som man mest sannsynlig snur døgnet på hodet og sitter oppe hele nettene og sover vekk hele dagene.

 

Nei, ville mye heller vært frisk som en fisk og hatt en normal hverdag igjen :D

 

Slutt å syt folkens :p

Lenke til kommentar
Feber er digg da, særlig om natta. Vet ikke helt om man sover eller ikke. Hjernen hallusinerer noe jævlig.

 

For "to ganger siden" var det den store krigen mellom firkanter og rundinger (eller noe sånt) som opptok meg om natta. Forrige gang var det bygging av romfartøy / rakett. Tror den skulle bygges i tre eller no'.

Akkurat nå er jeg i den tilstanden der kroppstemperaturen er så forferdelig varm så jeg får synsproblemer. Ser litt av hvert, som du beskriver. Aff.

Lenke til kommentar

Er evig glad jeg ikke har hatt særlig ryggproblemer i livet mitt,det må være no helt forjævlig drit.

Hadde nakke-ting en eller annen gang da jeg var yngre, torto-collis eller hvordan i faen det skrives, klarte ikke å snu hodet mitt til f.eks venstresiden, måtte holde hodet sånn rimelig i vater og snu meg med hele kroppen. Dat was wierd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...