chokke Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Er det plutselig noe galt med en katte-anal også nå? Crybabies! Nei, det er enda verre. Endetarm i kondom. Oppskjært penis og andre ting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Åja, trodde du refererte til copycat-bildet. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Er det plutselig noe galt med en katte-anal også nå? Crybabies! Nei, det er enda verre. Endetarm i kondom. Oppskjært penis og andre ting. Link plz. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Er det plutselig noe galt med en katte-anal også nå? Crybabies! Nei, det er enda verre. Endetarm i kondom. Oppskjært penis og andre ting. Lol, BME Pain Olympics? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Nå er jeg tilbake på hybelen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Lol, BME Pain Olympics? Det er barnemat iforhold. Nei, jeg kommer ikke med lenke. Det var direkte skremmende og frastøtende og har kommet meg . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Accidentaly broken jar of glass. Is nice. Hva skal jeg ha i signaturen min? Grønt og blått er der for på bli. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hybel er vel greit det? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Lol, BME Pain Olympics? Det er barnemat iforhold. Nei, jeg kommer ikke med lenke. Det var direkte skremmende og frastøtende og har kommet meg . Nå høres jeg sykt psyko ut, men om du kunne hatt sendt meg en link så hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Accidentaly broken jar of glass. Is nice. Hva skal jeg ha i signaturen min? Grønt og blått er der for på bli. "Cypheron bestemte at dette skulle stå her" Nå høres jeg sykt psyko ut, men om du kunne hatt sendt meg en link så hadde jeg satt pris på det. Jævla psycho. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Accidentaly broken jar of glass. Is nice. Hva skal jeg ha i signaturen min? Grønt og blått er der for på bli. "Cypheron bestemte at dette skulle stå her" STOR "N" på slutten av navnet! Ikke Cypheron, men CypheroN! Nå høres jeg sykt psyko ut, men om du kunne hatt sendt meg en link så hadde jeg satt pris på det. Jævla psycho. lol orly Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Førstemann til mølla fikk viljen sin Var kjedelig med jedelig med kjedelig signatur hele tiden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hybel er vel greit det? nei det er utrolig kjedelig. føles ikke som noe hjem,bare et oppholdsrom mellom timene... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 One guy, one jar? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 ...i motsetning til leilighet som er et mye større oppholdsrom mens man ikke er på jobb? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hybel er vel greit det? nei det er utrolig kjedelig. føles ikke som noe hjem,bare et oppholdsrom mellom timene... Det blir hva du gjør det til Min er mer hjemme enn hjemme hos foreldra mine. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 kansje det er fordi jeg er vant til å være omringet av folk og dyr hele døgnet (kommer fra en stor familie).mens her er det bare jeg som sitter alene hele dagen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 nei det er utrolig kjedelig.føles ikke som noe hjem,bare et oppholdsrom mellom timene... Har du vurdert å gjøre den litt mer trivelig? Eventuelt å stikke ut av hybelen og gjøre noe artig? Synes min hybel er ganske bra. Rigga opp med lite stereoanlegg, PCen min, bra bøker .. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg er sånn homebody, når jeg er på besøk hos foreldrene mine i ei uke i ferie gleder jeg meg til å komme hjem igjen til privatliv og gjøre som jeg vil, ikke være låst til middagstider, leggetider og slikt. Endret 18. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Hmm, motorsagmassakren (remaken fra 2003) på TV . Brødskive med banan og syltetøy er digg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg