fargoth Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Ikke dårlig! Ak chcete byť úprimný, neviem, ako sa hovorí po slovensky. Já jsem za použitie zdarma prekladateľ z translatorschoice.com. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Orly. Men jeg må innrømme at jeg er såpass dårlig i språket at jeg ikke var helt sikker på om du faktisk kunne det, eller om du brukte oversetter. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Utfordring: Frossen kjøttdeig skal steikes. What to do? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Utfordring: Frossen kjøttdeig skal steikes. What to do?Pølse eller kvernet? Er det pølse har du to valg: Sleng den i microen på "defrost", eller sleng den rett i panna og del den opp etterhvert som den tiner. Er det kvernet kan du legge den i en plastpose og senke den i varmt vann, eller gjøre overnevnte. Dette funker derimot dårlig med pølser, fordi det vil ta evigheter å få dem tint. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Steikepanna: Svak varme til det har tint skikkelig. Så litt mer. Hvorfor bruke kjøttdeig når du kan bruke kyllingfilet? Endret 18. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Pølse, takk Fargoth. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Orly. Men jeg må innrømme at jeg er såpass dårlig i språket at jeg ikke var helt sikker på om du faktisk kunne det, eller om du brukte oversetter. Forøvrig er den en perverst bra oversetter, prøv den på eksempelvis Engelsk -> Norsk. Jeg har aldri kommet over en oversetter som takler gramatikk så bra. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Steikepanna: Svak varme til det har tint skikkelig. Så litt mer. Hvorfor bruke kjøttdeig når du kan bruke kyllingfilet? Fordi det er søndag, tomt hus og det som var i frysen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Dessuten: Taco med kylling som basis? No no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Dessuten: Taco med kylling som basis? No no. Det funker faktisk ganske bra. Ville heller laget taco på biffstrimler om jeg skulle eksperimentert litt da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Kyllingwraps er jo digg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Fargoth: Si det til smaksløkene mine. Kjøttdeig er for meg no-no. Vil jeg variere skjærer jeg heller strimler av okse-/grisekjøtt. Edit: vanligvis spiser jeg altså taco med chunky kyllingbiter. Hjemmelagd pizza lager jeg med kokt skinkepålegg (de flate rutete) og kyllingbiter. For meg er det uforståelig at noen kan foretrekke kjøttdeig i en hvilken som helst matrett, utenom lasagne, som er eksempelet du burde ha nevnt. Endret 18. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Dessuten: Taco med kylling som basis? No no. Akkurat det går helt fint. Du er flink å gjette også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg er tradisjonell. Jeg foretrekker kjøttdeig i taco, kylling i tandoori og okse for seg selv med godt tilbehør. Kylling typ filet er dødens kjedelig, og jeg foretrekker i utgangspunktet andre typer kjøtt i sine egnede retter. For å sette det enda mer på spissen: Chili con carne med kylling? Nei takk. Endret 18. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Kyllingfilét er kjedelig, word. Nå gomler jeg taco. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Kan jeg få gomle taco med deg, Ballus? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Kom kom, I has alot! Edit: Hun programlederen i Newton er pen, og på "Are you smarter than a fifth grader" kan du nå se noe av det mest idiotiske du har sett på lenge. Endret 18. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Snodig, mobiltlf min bare kræsja helt plutselig mens jeg skrev en SMS, måtte ut med batteri, så resatte klokka seg til 00:00 1.jan.2000. Trodde sånt bare skjedde med PC'r. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 Har skjedd meg også, men bare på Symbian S60 v3. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 18. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2009 ... på "Are you smarter than a fifth grader" kan du nå se noe av det mest idiotiske du har sett på lenge. Hehe, enig. Er så utrolig mange som ikke har peiling på geografi, og begynner å regne med fingrene på enkle regnestykker som 13 - 5. Er det noen andre sånne programmer med folk som dummer seg ut hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg