Alastor Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) *Be om en martini, shaken, not stirred* [engelsk uttale]Dale, John Dale.[/engelsk uttale] (Eller Jon Dahle jah..) Endret 18. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 De som ikke har sånne navn vil ha det! men problemet er eternavnet, altså rasch, så og si alle sier ''rash'' første gang de ser det, men det uttales altså ''rask'', det er jeg litt nøye på! Jeg ville sagt "raskh", tror jeg. oO Sånn, siden jeg vet du lurte! xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Selv så heter jeg bjørn til etternavn. Ler litt for meg selv når jeg skal presantere meg, og folk bare står der og venter. "Og etternavnet?" ^^ Jeg trodde jo at det het det (lenge Oo). "Hvem er denne Halvor alle snakker om? Han aner jeg ikke hvem er". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor tror folk jeg heter Håkon utifra nicket mitt? Heter noe langt ifra Håkon. Etternavnet, derimot. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Alle staver etternavnet mitt feil ^^ Får jeg barn skal den få navnet til samboeren, det er tøft. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Men har han helt seriøst gjort det? Oo Han sier så ja Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) 1 Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 men eg stikk og legg meg no!! eg skal opp klokka halv seks i morgon på jobb :( (mjølke kyr og måke drit) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har lyst til å bytte mellomnavn til enten Slask eller Guybrush om det er mulig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Guybrush var en spøk, men hadde vært tøft Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hmm... mrbjoern aka herr bjørn aka Halvor Bjørn fikk lyst på litt mer brus. brb *svosj* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 De som ikke har sånne navn vil ha det! men problemet er eternavnet, altså rasch, så og si alle sier ''rash'' første gang de ser det, men det uttales altså ''rask'', det er jeg litt nøye på! Jeg ville sagt "raskh", tror jeg. oO Sånn, siden jeg vet du lurte! xD ja satt her å lurte, men nå vet jeg, det samme gjør du! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Alle staver etternavnet mitt feil, og alt for mange uttaler fornavnet mitt feil. Skremmende Jeg heter ikke "Kjur" >< Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Alle staver etternavnet mitt feil, og alt for mange uttaler fornavnet mitt feil.Skremmende Jeg heter ikke "Kjur" >< Det er vel ''sjur'' ? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg heter ikke "Kjur" >< Tuller du?` Presterer folk faktisk å si "Sjur" som "Kjur"? oO Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har lyst til å bytte mellomnavn til enten Slask eller Guybrush om det er mulig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Guybrush var en spøk, men hadde vært tøft mr threepwood ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hadde vært heftig å hett mushi til mellomnavn! Hvor bytter man? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Alle staver etternavnet mitt feil, og alt for mange uttaler fornavnet mitt feil.Skremmende Jeg heter ikke "Kjur" > Jeg sier mer "Shur". Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 mr threepwood ^^ A mighty pirate! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Håks; Har du innover eller utovertiss? Jeg innbilte meg du hadde utover, men du er rosa. oO Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) trur ikke shikaru hadde passa inn i navnet mitt edit: ooh nå har jeg 0 % warn Endret 18. januar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg