Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal man tømme ut vannet fra mr.Lee nuddelboks?

 

Trikset med sånne nudler er å bruke lite vann så smaken blir mye mer konsentrert. Det gir også nudlene en bedre konsistens. Eksperimentér med forskjellige mengder vann, og finn ut hva du liker best.

 

Og ja, det er forskjell på mye vann => helle ut, og lite vann => ikke helle ut. Stor forskjell.

 

Funderer også på om jeg skal se "Shooter"...

 

Shooter er genial. Ikke fordi filmen er så ekstremt bra at det gjør noe, men den har høy gjensybarhet som lettfordøyelig actionfilm. I en period hvor jeg ikke hadde internett, og det ikke var for mange filmer å velge mellom på harddisken min, reddet Shooter meg fra å dø kjedsomhet utallige ganger.

 

Var fornøyd med filmen, jeg. :) Jeg liker sånne filmer. Ble positivt overrasket. Skikkelig guttefilm! 7/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
omg, hadde akuratt tenkt å poste det samme. :p

Bevis på at vi har samme tankegang. Husker du natten med deg, meg og Programvare? På MSN altså, ro ned Lars :p

Du visste jo hva vi pratet om.. :ohmy:

Eh, jeg visste hva dere pratet om? *elendig hukommelse*

 

omg, hadde akuratt tenkt å poste det samme. :p

Bevis på at vi har samme tankegang. Husker du natten med deg, meg og Programvare? På MSN altså, ro ned Lars :p

Du visste jo hva vi pratet om.. :ohmy:

HAR DERE CYBERSEXA MED ANFALL PÅ MSN DERE OGSÅ!? :ohmy:

Kunne ikke styre meg. Du vet.. to unge gutter som er ensome i natten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eh, jeg visste hva dere pratet om? *elendig hukommelse*

Ja! Og tror jeg stopper her! :p

Åja, the dirtytalk! :ohmy:

 

Kunne ikke styre meg. Du vet.. to unge gutter som er ensome i natten.
Huff, ja skjønner problemet. Jeg har vanskelig med å styre mine lyster rundt unge gutter selv.

Bra at du er så forståelsesfull :love:

Lenke til kommentar
SELVSAGT(!) sier vi gutter at vi ikke bare tenker på sex. Det betyr ikke at vi tenker på så mye mer. Det betyr bare at sjansene for sex øker om vi drar den linja der :p

Jeg vet jeg er syk, men jeg tenker faktisk ikke så mye på akkurat det... :ermm:

 

 

Lars, du skal ikke snakke. Jeg vet ikke hvor mange ganger vi har cybersexa jeg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...