L4r5 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 omg, hadde akuratt tenkt å poste det samme. Bevis på at vi har samme tankegang. Husker du natten med deg, meg og Programvare? På MSN altså, ro ned Lars Du visste jo hva vi pratet om.. HAR DERE CYBERSEXA MED ANFALL PÅ MSN DERE OGSÅ!? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du vet at nissen ikke finnes ja? ahahahha Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du vet at nissen ikke finnes ja? Hva mente du med det? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 HAR DERE CYBERSEXA MED ANFALL PÅ MSN DERE OGSÅ!? Huh? Har du fortalt løgner til han, Anfall? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skal man tømme ut vannet fra mr.Lee nuddelboks? Trikset med sånne nudler er å bruke lite vann så smaken blir mye mer konsentrert. Det gir også nudlene en bedre konsistens. Eksperimentér med forskjellige mengder vann, og finn ut hva du liker best. Og ja, det er forskjell på mye vann => helle ut, og lite vann => ikke helle ut. Stor forskjell. Funderer også på om jeg skal se "Shooter"... Shooter er genial. Ikke fordi filmen er så ekstremt bra at det gjør noe, men den har høy gjensybarhet som lettfordøyelig actionfilm. I en period hvor jeg ikke hadde internett, og det ikke var for mange filmer å velge mellom på harddisken min, reddet Shooter meg fra å dø kjedsomhet utallige ganger. Var fornøyd med filmen, jeg. Jeg liker sånne filmer. Ble positivt overrasket. Skikkelig guttefilm! 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 omg, hadde akuratt tenkt å poste det samme. Bevis på at vi har samme tankegang. Husker du natten med deg, meg og Programvare? På MSN altså, ro ned Lars Du visste jo hva vi pratet om.. Eh, jeg visste hva dere pratet om? *elendig hukommelse* omg, hadde akuratt tenkt å poste det samme. Bevis på at vi har samme tankegang. Husker du natten med deg, meg og Programvare? På MSN altså, ro ned Lars Du visste jo hva vi pratet om.. HAR DERE CYBERSEXA MED ANFALL PÅ MSN DERE OGSÅ!? Kunne ikke styre meg. Du vet.. to unge gutter som er ensome i natten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Du vet at nissen ikke finnes ja? Hva mente du med det? Oh, nothing, nothing at all. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, men skjønner dere ikke hva jeg mener? han er ikke bare ute etter det liksom Jo,vi skjønner hva du sier,men du er på feil plass for de rette svarene, her er det bare kåte nerder som tenker med tissen/innovertissen sin hele tiden. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eh, jeg visste hva dere pratet om? *elendig hukommelse* Ja! Og tror jeg stopper her! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kunne ikke styre meg. Du vet.. to unge gutter som er ensome i natten.Huff, ja skjønner problemet. Jeg har vanskelig med å styre mine lyster rundt unge gutter selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eh, jeg visste hva dere pratet om? *elendig hukommelse* Ja! Og tror jeg stopper her! Åja, the dirtytalk! Kunne ikke styre meg. Du vet.. to unge gutter som er ensome i natten.Huff, ja skjønner problemet. Jeg har vanskelig med å styre mine lyster rundt unge gutter selv. Bra at du er så forståelsesfull Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kunne ikke styre meg. Du vet.. to unge gutter som er ensome i natten.Huff, ja skjønner problemet. Jeg har vanskelig med å styre mine lyster rundt unge gutter selv. Mhm, samme her... Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, men skjønner dere ikke hva jeg mener? han er ikke bare ute etter det liksom Jo,vi skjønner hva du sier,men du er på feil plass for de rette svarene, her er det bare kåte nerder som tenker med tissen/innovertissen sin hele tiden. DET har jeg skjønt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 SELVSAGT(!) sier vi gutter at vi ikke bare tenker på sex. Det betyr ikke at vi tenker på så mye mer. Det betyr bare at sjansene for sex øker om vi drar den linja der Jeg vet jeg er syk, men jeg tenker faktisk ikke så mye på akkurat det... Lars, du skal ikke snakke. Jeg vet ikke hvor mange ganger vi har cybersexa jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Lars, du skal ikke snakke. Jeg vet ikke hvor mange ganger vi har cybersexa jeg... UTEN å invitere meg?! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vi kan godt poste våte kommentarer hvis du vil det Hahaaaa, den var faktisk morsom :!: , ikke at de (andre) tørre kommentarene ikke er det, men denne tok (bløt)kaka. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Vi kan godt poste våte kommentarer hvis du vil det Hahaaaa, den var faktisk morsom :!: , ikke at de (andre) tørre kommentarene ikke er det, men denne tok (bløt)kaka. duuuude Endret 17. januar 2009 av alliha Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nei, nå hopper jeg i loppekassa. Natta, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg